פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום בגין הקפאה!!! נושא התלונה:
פלס אתי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏05 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
פניתי ליס ביום3.11.08 וביקשתי להקפיא את המנוי היות ואני חוזרת לבית הוריי
(מכיון שמצב הדירות גבוהה בשוק)לשאלתי איך אשלם עבור נובמבר נאמר לי ע"י ענבל כי אני יחוויב בחלק יחסי כלומר רק על הימים בהם צפיתי בנובמבר ושוניתן להקפיא עד 4 חודשים (כלומר גם אם לא מצאתי דירה לאחר 4 חודשים אצטרך לשלם או להגיש בקשה נוספת)התבקשתי לחתום על מסמך שטרם הגיע בפקס. התקשרתי שוב ב5.11.08 ודיברתי עם אדוה וביקשתי שוב להקפיא את המנוי טענתי שלא הגיע פקס ואני מעוניינת להקפיא את המנוי
אז ככה: נאמר לי כי למרות שאני מקפיאה את המנוי אני יצטרך לשלם 60 ש"ח לחודש עבור הממירים,הסכמתי להחזיר את הממיריםן עד שהתחבר שוב ונאמר לי שאין דבר כזה אני צריכה גם לשמור על הממירים וגם לשלם וגם להמשיך ולהיות מחויבת אליהם . שאלתי ואם אני היה אצל הוריי חצי שנה אני ישלם להם 400 ש"ח????? נאמר לי כן במילים אחרות "זה מה יש "
לא מתאים לך תתנתקי תשלמי קנס 400 ש"ח
כלומר בשני המקרים מחזיקים אותך
ביקשתי לדבר עם מנהל כי לא זה מה שנאמר לי לפני יומיים
ואז היא טענה שאין יותר בכירה ממנה ויתרה מכך
"העבירו אותי אלייה כי פניתי כבר לענבל לפני יומיים
(מעניין הפקס לא הגיע מענבל אבל השיחה איתה כן הועברה
" למנהלת אדוה""
עליי לציין כי הזלזול והשירות היה זוועה מתחת לכל ביקורת גם שביקשתי שמישהו יחזור אליי היא ניתקה אותי ושמה לי מוזיקה
סוג של חוצפה שכנראה קיימת רק ביס
עלבון וזלזול בלקוח סוג הנזק :
התחשבות מכיוון אין הצדקה לשלם עבור הקפאה במיוחד שאני לקוחה ותיקה של 6 שנים פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 5/11/08 שהתקבלה במשרדנו ביום 6.11.08 .בהמשך לפנייתה של הגב' פלס בנושא חיובים במנוי, אבקש להשיב בנושא.

פנייתה של הגב' פלס טופלה, ושירותי הצפייה הוקפאו לבקשתה. בהתאם להסכם ההתקשרות yes מאפשרת ללקוחותיה הקפאת שירותי הצפייה, כאשר בתקופת ההקפאה משולמת שכירות בסך 14.81 ש"ח לכל ממיר. טופס ההקפאה הוחזר חתום ע"י גב' פלס לאחר שקראה את תוכנו והסכימה לתנאיו. בתקופת ההקפאה עדיין פתוחים לצפייה כ 7 ערוצים וניתן שירות טכני מלא.



לגבי החזר עלות הטבה, לגב' פלס מעודכן מבצע מוזל לתקופה קצובה, והובא לידיעתה שבמידה ותבקש להפסיק את הסכם ההתקשרות, תחויב בהחזר עלות הטבה.



נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.



בברכה חברת yes .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה