פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית קנס גבוהה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני מיכל גמליאל פניתי לחברת יס לניתוק
לאחר שביררתי פעמים על גובה הקנס נאמר לי שאני ישלם בסביבות 400 שח
לאחר ניתוק חזרו אלי לאחר כמה שבועות להודיע לי אם אני רוצה לחזור ואם לא תחוייבי בקנס של 1200 שח פניתי לשרות לאחר שהגיע לי חשבונית עס 1200
שח ביקשתי את מנהלת השרות דיברתי והסברתי לה שהסכום גבוה ואי חד וחלק לא הסכימה אפילו לבדוק את הנושא הנ"ל
אבקשכם לעזור לי אך אפשר לקבל החזר כספי .
הבעיה העיקרית של כולם זה שהם לא אכפת להם כי יש להם כרטיס אשראי ולדעתי הם עושים מה שבה להם מבלי לידע אותנו גם אים אןלי אני לא רוצה לשלם ולהגיע איתם להסכם או לתשלמים אני לא קיימת יש להם גב .
בתודה מיכל
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה