פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בקנס עקב התחייבות כביכול שלא היתה ולא נבראה! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כעשרה ימים פניתי לחב' יס בבקשה להתנתק, נאוה עובדת החברה טענה נחרצות כי התקשרתי ביום 30.6.08 בבקשה לקבל הטבה כלשהיא (היא לא ידעה להגיד איזו הטבה!) ולפיכך הסכמתי להתחייב להשאר בחברה במשך שנתיים ובמידה וארצה להתנתק אהיה חייבת בתשלום קנס, ביקשתי לראות מסמך שחתמתי עליו או הקלטה טלפונית אך נאמר לי שאין דבר כזה, הקלטה הם משמיעים רק עפ"י צו בית משפט!!! (בעבר ניסיתי לסייע לקרובת משפחה מבוגרת שביקשה לבטח את הבית ולאחר שחייבו אותה כספית היא הכחישה, כשאר התקשרתי לחב' הביטוח הם השמיעו לי מיידית את ההקלטה בלי שום צו בית משפט!!!!). לאחר מכן שוחחתי עם נציגה ממח' שימור לקוחות בחברת יס וגם היא טענה בתוקף כי אני מחוייבת לשנתיים ובמידה ואתנתק יחייבו אותי ע"ס 400 ש"ח בגין יציאה מוקדמת! עלי לציין כי אני מכחישה בכל תוקף את שיחת הטלפון שבו כביכול הסכמתי להתחייב לשנתיים ולראיה תבדקו שאין שום שינוי בתוכן החבילה או בתמורה. אני דורשת לא לחייב אותי בקנס לא לפני שאתם בודקים הקלטה ומשמיעים לי.
הטלפון שלי: 054-5243666
טלפון בבית: 03-6761463

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 17.11.08 ובהמשך לפנייתה של גב' מירי בנושא התחייבות, אבקש להשיב בנושא.



לנשוא תלונתה אשיב - ביום 29.6.08 בשיחה טלפונית יזומה של נציגתנו יסמין, במסגרת פרויקט לחידוש מבצעים, ולאחר זיהוי של מירי במהלך השיחה, הוסבר למירי על מועד סיום המבצע שהיה קיים, וסוכם על חידוש מבצע הצפייה לתקופה קצובה בת 24 חודשים, הכפופה להתחייבות להישאר מנויה על שירותי הצפייה למשך 24 חודשים. כמו כן נמסר על החזר עלות הטבה מדורג עד לתקרה של 399 ש"ח.



חידוש המבצע המוזל בוצע למחרת 30.6.08 , ונספח תנאי המבצע נשלח לבית הלקוחה ביום 2.7.08 , ולא התקבלו השגות בנושא תנאי המבצע.



הלקוחה פנתה לשירות הלקוחות בבקשה להפסקת הסכם ההתקשרות עם yes ומסרה שכבר התחברה לשירות חברת הכבלים טרם פנתה אלינו. בהתאם לכך במסגרת הליך גמר חשבון חויב חשבון המנוי בסך 66.50 ש"ח עבור כל חודש בחמשת החודשים הראשונים, כהחזר עלות ההטבה שקיבלה.



נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה