פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עבודב בעיניים בחברת יס נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 22/10/07 ביקר בביתנו נציג מכירות של יס , אירחנו אותו למופת הציג את מהות העסקה וחתמנו על טופסי הצטרפות תשלום בכרטיס אשראי , פרטי העסקה נכתבו בכתב ידו של הסוכן ובחתימתו , לאחר תקופה מסוימת שמתי לב במקרה כי מספר ערוצים אינם פתוחים כפי שצויין בעסקה וכן נגבים תשלום שונה ממה שסוכם ואז החלה מסכת הטרטורים האינסופיים טלפונים פקסים והמתנות אינסופיות לנציגי השירות , בסבלנות אין קץ העברתי את החומר המצוי בידי , חברת יס התעקשה כי אני חתמתי על מסמכים שמצויים אצלם וכאשר קיבלתי העתק בפקס חשכו עיני נציג המכירות הוסיף פרטים השונים ממה שמצוי אצלי , חברת יס התבצרה בעמדתה שאני אישרתי את העסקה למרות שהמסמכים המקוריים שאצלי הנם שונים מהמצוי בחברה , בכל אותה תקופה שלמתי את החשבונות גם את אלה שלא הייתי אמור לשלם , כל ניסיונותי לקבל את המגיע עלו בתוהו , עברתי לחברת הוט , וכאשר הגיע טכנאי לקחת את הממירים של יס ניסה לשכנעני להשאר ביס , משגוללתי את התנהלות הפרשה והראתי לו את המסכים שחור על גבי לבן חשכו עיניו וביקש את ההעתקים כמובן סירבתי באומרי שאני מתעתד לתבוע את חברת יס .
הנני דורש פיצוי ראוי והולם להתנהלותה של חברת יס לאור מסכת הטרטורים שעברתי גם כאשר קיבלו ממני את כל האינפורמצייה ,
ט.ל.ח
כספי סוג הנזק :
הנני דורש פיצוי כספי ראוי והולם פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 17.11.2008 בעניינו של מר בועז.



בהתאם לרשומות המנוי נמצא כי מר בועז הצטרף לשירותינו ביום 24.10.2007 בהתאם לתנאי מבצע הכרות ללקוחות חדשים למשך שנה אחת ובהתאם לנספח תנאי המבצע אשר הובאו לידיעתו ולאישורו.



עם הצטרפותו של מר לוי לשירותינו נרשמה במנוי על שמו חבילת הבידור לחודשיים ללא חיוב כהטבה של נציג המכירה. לאור פנייתו של מר לוי לנציגי החברה, נרשמה במנוי על שמו חבילת המדע למשך חצי שנה ללא חיוב כהטבה נוספת.



עם תום התחייבותו של מר לוי לתנאי המבצע החל חיוב חשבונו בגין חבילת המדע.



לבקשתו של מר בועז לוי נותק המנוי על שמו לאחר איסוף ציוד הקצה מביתו.



yes מצרה על ההתנהלות למולו של מר בועז לוי וכפי שעולה מפנייתו ומודה לו על התקופה בה היה לקוח חברתנו



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה