פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אומרים שלא החזרתי את ממיר למרות ששלחתי להם העתק נושא התלונה:
ארביב אבי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏14 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מינץ כתובת:
תיאור הבעיה:
החזרתי ממיר והם טוענים שלא החזרתי ובנוסף אומרים שיש לי 2 ממרים אני בו אדם נכה מבקש עזרה בדחיפות לפנות למספר 0546862809 בתודה אבי
עוגמת נפש סוג הנזק :
עזרה בבקשה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 16.11.08 בהמשך לפנייתו של מר אבי בנושא דרישת תשלום ע"י בא כוחנו , אבקש להשיב בנושא.



המנוי על שם מר אבי מטופל משפטית ע"י בא כוחנו החל מיום ה-13.3.08 ולאחר מספר התראות עקב חוב כספי ואי החזרת ציוד הקצה לרשותנו.



לצערי לא נוכל לתת פרטים באשר להתנהלות במנוי הנדון, זאת מתוך רצון לשמירת חיסיון ופרטיות ללקוחותינו.



בכל פנייה בנושא שלעיל על הלקוח ליצור קשר למול בא כוחנו עו"ד נאמן בטלפון מס': 03-5251270.



בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה