אי עמידה בהסכם שנחתם עמי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 19 יוני 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
היוזמה 6 כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
במועד הנקוב, סוכם עמי בעל פה ובכתב, כי התשלום עבור מנוי לחברת יס הוא על סך 215 ש"ח לחודש, ובחודש הראשון והשני לתשלום אקבל זיכוי על סך 100 שקלים בכל פעם. במועד התשלום גיליתי להפתעתי כי חוייבתי בסכום של 229.81 ש"ח. התקשרתי למוקד שירות הלקוחות והובטח לי שהדבר ייבדק ויחזרו אלי. איש לא יצר עמי קשר. בהמשך התקשרתי שוב למוקד השירות, ושוב קיבלתי את אותה תשובה. הזמן חלף והגיע מועד תשלום נוסף, ושוב חוייבתי בסכום גבוה מזה שסוכם – הפעם בסכום של 225.99 ש"ח. שוב התקשרתי למוקד שירות הלקוחות ונאמר לי כי לא ברור על מה מגיע לי זיכוי של 100 ש"ח. הסברתי את פרטי ההסכם שלי עם בת-אל, ולתדהמתי התגובה שקיבלתי היתה "לא ייתכן. אין אצלנו מישהי בשם בת-אל". התקשרתי למספר שהשאירה לי בת-אל עצמה, אך שם נאמר לי כי "אין אצלנו זיכויים כאלה, אנחנו לא יודעים על סמך מה הבטיחו לך דבר כזה. זה לא הגיוני". שלחתי בפקס את ההסכם כפי שנשלח אלי במייל. שוב הובטח לי כי יחזרו אלי אך לשווא המתנתי לטלפון. דיברתי עם נציג נוסף, שהבטיח לי אישית ליצור עמי קשר ולתת מענה כיצד ניתן לפתור את המחלוקת ואף לפצות אותי, אך הדבר מעולם לא קרה. בשירות הלקוחות של YES לא ניתן לקבל התייחסות הולמת. בכל השיחות שערכתי עם מוקד השירות, התגובות שקיבלתי היו מתחת לכל ביקורת.
|
כספי |
סוג הנזק : |
התנתקות לאלתר מהשירות, החזר התשלומים ופיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|