פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לא אמין נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנויה של יס טלוזיה קרוב ל5 שנים באוגוסט 2007 נגמר ה חבילה בת 3 שנים
לקח להם 4 חודשים להגיע עימי להסדר ולבנות לי חבילה זהה בתוספת ערוץ התורכי
ביוני משום מה הערוץ התורכי בוטל והוסבר לי בחברה שזה עכשו עולה כסף שוחחתי עם נציג והוא ציפר אותי בערוץ התורכי ומשום מה התחיל חשבוני להיות מחוייב ב227 ואמרתי לעצמי כנראה שהחליטו לחייב אותי על הערוץ התורכי כי לפני כן שלמתי 219 לפני שבוע החלטתי לעדכן את מוקד השירות כי אני מעונינת להתנתק מאחר ואבי(שזה הכבלים בדירתו) מבקש להתנתק כבר קרוב לחצי שנה ואמרתי לו בוא נחכה לדצמבר בכדי לא לשלם קנס כי ידוע לי שאני בדצמבר מסיימת עם הכבלים התקשרתי ונאמר לי שאני מנויה עד יולי 2010 אני קפאתי במקומי ובקשתי לדבר עם מנהל לאחר מספר ימים חזר אלי גדי בחור אדיב אבל לא פותר לי את הבעיה מסקנתי ממקרה זה שהחברה מנסה להשאיר אותך בחברה או לסחוט ממך כסף עבור שחרורך מהחברה אני מבקשת להמציא לי שיחות מוקלטות שאני מעריכה את המנוי או חתימה שלי בכבוד רב אוחנה גילה
נ.ב. צר לי לאחר מספר רב של התקשרות בבננו אני מרגעשה מושפלת ושקרנית
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קיבלנו בתודה פנייתה של גברת אוחנה ובהתאם נבקש להתייחס.



ביום 4.6.2008 פנתה הלקוחה לקשרי לקוחות בבקשת ניתוק, נציגתנו במחלקת קשרי לקוחות הציעה ללקוחה מבצע המשך אטרקטיבי לתקופה בת 24 חודשים.

הלקוחה בחרה להצטרף למבצע שהוצע לה ובהתאם נהנתה ממבצע מוזל עם הטבות משמעותיות לצידו הן בשירותי התוכן והן בציוד הקצה החל מיום 8.6.08.

עם הצטרפות הלקוחה למבצע הנ"ל, נשלח ללקוחה נספח תנאי המבצע באמצעות הדואר ביום 11.6.08, במסמכים הנ"ל ישנו תיעוד מדויק אודות תקופת המבצע וסיומו.

יצויין כי מיום חידוש מבצעה ביום 8.6.2008 לא התקבלה ברשומות המנוייה פנייה לגבי בקשת ניתוק עד ליום 13.11.08

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה