פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות מ יס נושא התלונה:
סוגאוקר יפת שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2/11/08 ביקשתי להתנתק מיס , נאמר לי שעלי לשלם קנס עבור התחייבות לשירותי התוכן וקנס נוסף עבור התחייבות ליס מקס . ביקשתי שישלחו לי מסמך כל שהוא אשר מוכיח שאכן אני חתמתי בצורה מפורשת על התחייבות ליס מקס לשלוש שנים . לאחר שלוש שיחות עם נציגי יס אמרו לי אין בעייה , נשלח לך . אכן שלחו לי אבל מה שלחו ? שלחו לי פלייר פירסומי של יס מקס . ושוב התקשרתי ליס הסברתי לנציג של יס איזה מסמך אני רוצה לראות . עדיין לא שלחו שום ראייה אשר מוכיחה שבאמת חתמתי על יס מקס לשלוש שנים ושלא התחייבתי באופן אוטומטי ובעקיפין על פי חוקי יס .
דרך אגב כאשר רושמים "חודשיים ראשונים חינם וללא התחייבות " . יש פה הטייה לשונית לא מובן מה המשמעות "וללא התחייבות ". האים ללא התחייבות בחודשיים הראשונים או ללא התחייבות כלל.
כספי סוג הנזק :
להתנתק מיס לשלם את הקנס עבור שירותי יס בלבד. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 20.11.08, בהמשך לפנייתו של מר סוגאוקר מיום ה- 18.11.08 בנושא
התחייבות למבצעים של חברתנו, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.



ברצוני לציין כי ביום ה-6.11.08 התקבלה במשרדנו פנייה בנושא זהה באמצעותכם .



הפנייה נבדקה בקפידה ותגובתנו בנושא הועברה אליך ביום ה- 13.11.08 , הפנייה נענתה עם התייחסות לכל אחת מטענותיו בצורה
מפורטת ויסודית.



להלן העתק תשובתנו מיום ה-13.11.08:



" בנושא התחייבותו של מר סוגאוקר למבצעים בחברתנו:



חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים שונים לקהל לקוחותיה בתנאים מיוחדים עבור שירותי צפייה, שירותי אינטרנט ושירותי מכשיר ה- yesMax , כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסוימת. בכפוף לתנאי המבצעים אליהם הצטרף מר סוגאוקר ביום ה-4.9.2007, מתחייב הלקוח להישארותו כלקוח נאמן לחברה למשך 12 חודשים לשירותי הצפייה ו 36 חודשים לשירותי yesMax ובמידה ויפסיק התקשרותו טרם תום תקופה זו, יחוייב בגין "החזר עלות ההטבה" שניתנה בכל אחד מהמבצעים.



בהתאם למידע שבידי ביום 4.9.2007 הצטרף מר סוגאוקר למבצע חדש עבור שירותי הצפייה לתקופה בת 12 חודשים (להלן שנה) ובנוסף הצטרף למבצע נפרד לקבלת מכשיר ה- yesMax לרבות שירותיו בתשלום דמי שכירות חודשית בנוסף לעלות דמי המנוי במבצע ההכרות לשירותי הצפייה.

אלו שני מבצעים נפרדים והלקוח אישר בחתימתו שני נספחי מבצע שונים.



בנספח מבצע ה- yesMax בסעיף 2 ד' רשום: " תהא זכאי להטבות המפורטות לעיל רק אם תישאר מנוי על שירותי ה- yesMax למשך 38 חודשים לפחות. אם תתנתק או תנותק משירותי ה- yesMax טרם סיום תקופת המבצע תחוייב בסך של 100 ש"ח בגין כל חודש או חלק ממנו שבו היית מנוי על המבצע, עד לסך של 599 ש"ח כהחזר בגין ההטבות אשר הוענקו לך כאמור. למען הסר ספק, אם תתנתק או תנותק משירותי ה- yesMax במהלך תקופת ההטבה לא תחוייב בתשלום האמור"



בסעיף זה כשנרשם : "תקופת ההטבה" הכוונה לחודשיים הראשונים לשימוש בשירותי המכשיר בהם ניתנת הטבה לשימוש ללא דמי שכירות לניסיון ואם אפשרות להחזרת המכשיר ללא כל התחייבות. החזרת המכשיר בכל מועד מעבר לתקופה זו וללא כל קשר למבצע עבור שירותי הצפייה כרוכה בתשלום החזר עלות הטבה בכפוף לרשום בנספח המבצע.



מבדיקה ברשומות המנוי, לאחר שיחה מול נציגנו ביום ה-4.11.08 בחר מר סוגאוקר להמשיך ולהימנות עם קהל לקוחותינו במבצע חדש ומוזל לשירותי הצפייה וממשיך להשתמש בשירותי מכשיר ה- yesMaxבתוספת דמי השכירות החודשית. "





ברצוני להוסיף ולציין כי נספח מסלול נפרד לשירותי ה- yesMax מאושר וחתום על ידי סוגאוקר יפת נמצא ברשותנו ובנספח זה מצוין מפורשות נושא ההתחייבות לחברתנו.



לשירותך בכל עת,





בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה