פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרדות ע"י מחלקת המכירות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי של הכבלים כבר מספר שנים , לפני מספר ימים פניתי לחברת יס בבקשה לבדוק עלות חודשית של שרותים. איש המכירות הציע את הצעתו , הודיתי לו ומסרתי שאם אהיה מעוניין אפנה אליהם . מאותו היום אני מוטרד פעם או פעמיים ביום ע"י נציגי מכירות של יס, וזאת למרות שהודעתי מפורשות שאני מעוניין בשירותיהם ביקשתי מפורשת למחוק אותי מרשימותיהם .
לא למסור פרטי מתקשר פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום 23.11.08.בעניין פנייתו של מר ארד בנושא פניות נציגי מכירות של חברת yes , אבקש להשיב בנושא.



אבקש להביע את התנצלותי על אי הנוחות באם נגרמה למר ארד המקרה הנדון.



בנושא טענת מר ארד לפניות יזומות של נציגי מכירות מחברתנו , במטרה לצרפו לשירותנו, אציין כי חברתנו נוהגת ככל חברה בצעדים שיווקים שונים במטרה לגייס לקוחות חדשים ולהגדיל את מעגל לקוחותיה הקיימים. כחלק מצעדים אלו יוצרת חברתנו לעיתים קשר עם לקוחות עבר ומציעה להם מגוון מבצעים להצטרפותם.



בהמשך לפניית מר ארד הוכנסה הוראה ברשומת מערכת החברה שלא ליצור עמו קשר על מנת לכבד את בקשתו וכן נמחקו הטלפונים המעודכנים ברשומות המערכת ונרשמה הערה בולטת כי הלקוח אינו מעוניין בהתקשרות כמו כן הועברה בקשה למנהלי מחלקת המכירות באזור מגוריו ליידע את נציגיהם בכך שמר ארד אינו מעוניין בהתקשרות.

.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.



בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה