פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לאחר התרה מהקפאה נושא התלונה:
שני אורנה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמעט חמישה חודשים ביקשתי להתנתק מהשרות של יס מכיון שכמעט ואיני צופה בטלויזה. נציגת השרות הציעה להקפיא את המנוי לארבעה חודשים תמורת 15 ש"ח לחודש. הסכמתי. מכיון שאיני צופה בטלויזה, שמתי לב שניגמרה ההקפאה 15 ימים לאחר מועד תום ההקפאה. מיד התקשרתי ליס ובקשתי להתנתק. בחברה מתוקנת לפני שמסתיים מנוי מקבלים הודעה וזמן תגובה.ביס לא נוהגים כך ואף מנצלים את העובדה של חוסר הערנות. ביקשתי מ"דור" מנהל אזור מצוות "שובל" שלא יחייבו אותי על 15 ימים בהם הייתי מחוברת בשל חוסר הערנות שלי. "דור" היה אטום למשמע טענותי וחזר בפני ואמר" חתמת על מיסמך, לא ידעת על מה את חותמת?". ואף התנבא בשיא הביטחון שאין לי טעם להתלונן כי אקבל את אותה התשובה.
כספי סוג הנזק :
לא לחייב אותי בגין הימים שהוסרה ההקפאה ולא שמתי לב לכך. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 25.11.08, בהמשך לפנייתה של הגב' אורנה באשר לתהליך ונוהלי הקפאה בחברתנו, אבקש להשיב בנושא.



ראשית אציין כי צר לי ללמוד על החלטתה של הגב' שני להפסיק התקשרותה עם חברתנו.



בהתאם לרשומות חברת yes, ביום 4.7.2008 התקבלה פנייתה של הגב' שני בבקשה לביצוע הקפאת שירותי הצפייה . נציגנו הביאו לידיעתה את נושא הקפאת השירותים וביצועה בכפוף לנוהלי חברתנו כמפורט להלן. בהמשך לאמור נשלח אליה באמצעות הפקס טופס הקפאה לאישורה ולחתימתה.



בהתאם לנוהל הקיים בחברה , ברצוני לציין כי לקוחות המעוניינים להקפיא את שירותיהם בחברת yes לתקופה מוגבלת, (לרגל נסיעה לחו"ל או מעבר דירה) פונים לשירות לקוחות מס' ימים לפני מועד ההקפאה ומעדכנים את החברה כי הם מעוניינים להתחיל את ההקפאה.



ההקפאה נכנסת לתוקף מיידי, והלקוח מפסיק לצפות בשירותים ולשלם עליהם וזאת, לאחר חתימה על מסמך בקשת הקפאת שירותים.



תקופת ההקפאה נעה בין חודש (מינימום) לארבעה חודשים (מקסימום) נכון למועד מכתבי זה, וכמו כן במהלך תקופת ההקפאה הלקוח אינו משלם על שירותי הצפייה, אך ממשיך לשלם על שירותי הציוד במידה ולא נרכש על ידו ועל שירותי אינטרנט במידה וקיימים במנוי.



ביום 10.7.08 התקבל במשרדי חברתנו טופס ההקפאה האמור החתום על ידי הגב' שני. בהתאם לטופס זה בוצעה הקפאת שירותי הצפייה החל מיום 10.7.08 ועד ליום 6.11.08 לבקשתה. דהיינו, לתקופה בת 4 חודשים, שהיא התקופה המרבית הניתנת לביצוע הקפאת מנוי, נכון למועד מכתבי זה.

יתרה מזאת, בטופס ההקפאה , אשר אושר ונחתם על ידי הגב' שני, צוין מפורשות כי ההקפאה היא לתקופה המצוינת. וכי בתום תקופה זו על הלקוח ובאחריותו ליצור קשר עם נציג חברת yes כדי ליידעו בנושא המשך ההתקשרות מול חברתנו.



בתום התקופה המבוקשת החיוב עבור שרותי הצפייה במנוי הופשר אוטומטית. ביום 6.11.08 כאמור חזרה חברתנו לספק בעבור הגב' שני את שירותי התוכן, בהתאם למוסכם עמה.



ביום 19.11.08 התקבלה פנייתה של הגב' שני במוקד שרות הלקוחות בחברתנו. בפנייתה זו העלתה הגב' שני את נושא חזרת שירותי הצפייה וחיוב חשבונה בעלותם, נציגינו הביאו לידיעתה כי שירותי הצפייה מופשרים אוטומטית בהתאם לתנאי טופס ההקפאה כל עוד לא נתקבלה כל הודעה מהלקוח בנושא זה.

הגב' שני במועד זה העבירה את בקשתה לסיים ההתקשרות למול חברתנו ותואם מועד לאיסוף ציוד הקצה מביתה ביום ה-8.12.08.



חשבונית חודש נובמבר 2008 נסגרה עם חיוב מלא לכל החודש ואי לכך בביצוע גמר החשבון במנוי לאחר החזרת הציוד יבוצע זיכוי כספי בגין חיוב לשירותי הצפייה החל מ-48 שעות לאחר קבלת בקשת הניתוק כחוק וכדין, להלן החל מיום ה-21.11.08 עד ל-30.11.08.





בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה