פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין קנס שאני לא אמור לשלם נושא התלונה:
מזרחי דודי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ההיתי מנוי של יס כ-10 שנים, לפני כ4 חודשים יס הורידה את הערוץ הטורקי מבלי לעדכן את לקוחותיה, התקשרתי ליס לברר מדוע הורידו לנו ערוץ מבלי לידע אותנו ושם נמסר לי שיס ביטלה את הערוץ הזה והוא משודר רק בתוספת תשלום, לאחר שביקשתי להתנתק כיוון שבהוט הערוץ כלול בחבילה הפקידה אמרה שהיא תסדר לי מסלול שאני לא יחוייב בעבור הערוץ ובזה כביכול פתרה את הבעיה, לאחר כ-3 חודשים התנתקתי מיס ועברתי להוט והיום מצאתי שחייבו אותי בקנס ע"ס 214 ש"ח.
ראשית זו חוצפה שאף אחד לא עידכן אותי על התחייבות חדשה וכשביקשתי משרות הלקוחות את ההקלטה כדי להוכיח להם שאיש לא דיבר איתי על התחייבות או קנסות נענעתי שאין שום הקלטה או מסמך, אני מבקש לבדוק עם יס כיצד הם מזכים אותי על הקנס ובמידה ולא יזכו אני מתכוון לתבוע אותם בבימ"ש ולכן מבקש כתובת של יס למשלוח ההזמנה לבימ"ש.
בתודה מראש דודי - 052-2849052
כספי סוג הנזק :
החזר תשלום הקנס פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 27.11.2008 בעניינו של מר דודי.



בהתאם לרשומות yes נמצא כי ביום 10.6.2008 סוכם בשיחה טלפונית בין נציג החברה למר מזרחי על חידוש מבצע בהתאם לתנאי מבצע צפייה מסוג IUD* למשך 24 חודשים במחיר מוזל ובהתאם לנספח תנאי המבצע אשר הובאו לידיעתו ונשלחו לביתו ביום 16.6.2008 . יובהר כי סיכום זה התבצע לאחר בקשתו של מר מזרחי לקבלת הערוץ בשפה הטורקית ללא חיוב.



עם ניתוק המנוי ובהתאם לבקשתו של מר דודי מזרחי חויב חשבונו בגין החזר עלות ההטבה אשר נהנה מהם במהלך תקופת המבצע.



אנו מודים למר מזרחי ובני ביתו על התקופה בה היו חלק ממשפחת הלקוחות של yes ומקווים כי נהנה ממגוון הערוצים והתוכניות המשודרות על ידינו.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה