פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובה לתגובתכם נושא התלונה:
סורני מירי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במענה לתגובתכם כדלהלן:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 17.11.08 ובהמשך לפנייתה של גב' מירי בנושא התחייבות, אבקש להשיב בנושא. לנשוא תלונתה אשיב - ביום 29.6.08 בשיחה טלפונית יזומה של נציגתנו יסמין, במסגרת פרויקט לחידוש מבצעים, ולאחר זיהוי של מירי במהלך השיחה, הוסבר למירי על מועד סיום המבצע שהיה קיים, וסוכם על חידוש מבצע הצפייה לתקופה קצובה בת 24 חודשים, הכפופה להתחייבות להישאר מנויה על שירותי הצפייה למשך 24 חודשים. כמו כן נמסר על החזר עלות הטבה מדורג עד לתקרה של 399 ש"ח. חידוש המבצע המוזל בוצע למחרת 30.6.08 , ונספח תנאי המבצע נשלח לבית הלקוחה ביום 2.7.08 , ולא התקבלו השגות בנושא תנאי המבצע. הלקוחה פנתה לשירות הלקוחות בבקשה להפסקת הסכם ההתקשרות עם yes ומסרה שכבר התחברה לשירות חברת הכבלים טרם פנתה אלינו. בהתאם לכך במסגרת הליך גמר חשבון חויב חשבון המנוי בסך 66.50 ש"ח עבור כל חודש בחמשת החודשים הראשונים, כהחזר עלות ההטבה שקיבלה. נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.

הנני לכחיש מכל וכל את פרטי ההתחייבות שלא היתה ולא נבראה וכלראיה
הינכם מתמקים מלהשמיע לי את ההקלטה! אני דורשת החזר כספי בגין
החיובים השיקריים בטרם אאלץ לנקוט בצעדים משפטיים.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה