פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי שלא כדין,אי מתן החזר כספי בזמן נושא התלונה:
‏יום שני ‏21 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי מחובר לטלויזיה ואינטרנט דרך חברת YES.ב27/6/2005 נשלח פקס לחברה ע"י חברת HOT,ובו בקשה לניתוק המנוי.ביומיים שלאחר מכן פנו אלי נציגים מהחברה במטרה לשכנע אותי להישאר,אך לא הסכמתי.הניתוק נקבע ל30/6.
לאחר שקיבלתי חיוב על חודש יולי,פניתי לשירות הלקוחות,ושם נאמר לי שביקשתי להתנתק ב3/7 ונותקתי כעבור 3 ימים (אז איל פנו אלי לפני כן?)נאמר לי שהסכום יוחזר לי,אך עד היום (21/11),לא ראיתי החזר.
בנוסף לכך,קיבלתי פתאום חיוב מחברת "בזק" על הפרת מבצע בסך 170.08 ש"ח.לאחר שהופניתי מבזק ללווין ולהפך,נאמר לי שהייתי מחוייב למבצע.
אני לא יודע מה ההסכמים בין YES לבזק,אך אני חושב שמחובתו של הגוף שלו אני משלם,ליידע אותי על התחייבות למבצע מסויים.לצערי,נציגי השירות אינם משתמשים בחובת הגילוי הנאות ללקוח,ו"שוכחים" ליידע את הלקוח בפרטים חשובים שעליו לדעת.למרות זאת במחשבים מעודכן שהלקוח יודע על ההתחייבות.כנראה שרצונם של הנציגים לחבר לקוח למבצע גורם להם לא לספר ללקוח את כל הפרטים.אם היו מיידעים אותי על התחייבות,לא הייתה לי בעייה להישאר עד תום ה"מבצע".פניות לYES ולבזק במטרה להשיב לי את הסכום,נדחו,בטענה שידעתי שהייתי מחוייב.
כספי סוג הנזק :
השבת הסכום שנגבה ממני,וכמו כן קבלת הסכום שבו אני א פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לחברתyes מיום 24.11.05, בהמשך לפנייתו של מר ודל בנושא חיוב החזר עלות הטבת מבצע אינטרנט עם סיום התקשרותו מול חברתנו וחיוב בגין ימי צפייה לאחר סיום ההתקשרות אבקש להשיב בנושא. תגובה:
ראשית אציין כי צר לי ללמוד על החלטתו של מר ודל להפסיק התקשרותו עם חברתנו.



בהמשך לפנייה זו, נערכה בדיקה מקיפה בנושאים אותם העלה מר ודל למול הגורמים הרלוונטים בחברתנו ולמול רשומות המערכת.



חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים ומסלולי צפייה ואינטרנט שונים לקהל לקוחותיה בתנאי הצטרפות טובים במיוחד, כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסויימת. בכפוף לתנאי המבצע לשירותי האינטרנט אליו הצטרף מר ודל ביום ה- 16.12.04 , מתחייב הלקוח להשארותו כלקוח נאמן של חברת "בזק" בטכנולוגית ה ADSL, למשך 12 חודשים ובמידה ויפסיק התקשרותו טרם תום תקופה זו ולא ישאר מנוי על שירותי חברת "בזק", יחוייב בגין "החזר עלות ההטבה שניתנה" ע"י חברת "בזק" בסך של 120 ש"ח.



נושא ההתחייבות הובא לידיעתו של מר ודל בשיחתו הטלפונית מול נציגתנו הגב' סיון מולאים ביום ה 12.12.04 עם בקשת ההצטרפות למבצע זה.



למרות האמור לעיל ומתוך רצון להיטיב עם מר ודל, הוחלט כי אם ימציא בפנינו את חשבון חברת "בזק" בו מופיע חיוב בגין החזר עלות ההטבה חברתנו תזכה את מינויו בגין חיוב זה . (ניתן לשלוח חשבון זה באמצעות הפקס למס' 09-7616193) .



בנושא חיוב בגין ימי צפייה, בתאריך ה- 29.6.05 התקבלה בחברתנו הודעה מחברת הכבלים למועד חיבורו אליהם ביום 1.7.05.



מר ודל חוייב בחברתנו בגין שירותי אינטרנט עד ליום ה 5.7.05 ובגין שירותי צפייה עד ליום ה- 3.7.05 . ביום ה- 24.8.05 בוצע זיכוי למינויו בגין חיובים מיותרים מעבר לתאריך ה 1.7.05 גם לאינטרנט וגם לצפייה בסך כולל של 39.02 ש"ח.



ביטול עסקה והחזר לכרטיס האשראי המעודכן במינויו של מר ודל בוצע ביום ה 28.11.05.



נשמח אם מר ודל יחזור להימנות עם קהל לקוחותינו בעתיד.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה