פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי - גביית כספים לא חוקית נושא התלונה:
לוי פרי יעל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
1.שמי יעל לוי פרי, מס' לקוח: 380710 ,בעקבות מצב כלכלי שהורע עברתי לגור בבית אחותי ובאוגוסט 2008 פניתי לחב' יס בדבר הקפאת המנוי/ניתוקו לתקופה של מס' חודשים עד אשר אוכל לגור לבד.
יצר עימי קשר בחור והציע לי לא לנתק אילה שאני אחוייב כל חודש ובכל חודש יזכו אותי כך שאשמור את המנוי שלי. הסכמתי להצעה אך לצערי שכחתי בחברה ששרות זה לא המד החזק שלה,גביית הכסף נעשית בזמן (כמובן) אך למרות פניות חוזרות ונישנות, הבטחות של אנשי השירות לטפל בעניין - כסף לא מוחזר לחשבון הבנק שלי.
חוקית, לקוח משלם עבור שרות שהוא מקבל ובמקרה שלי אין אני משתמשת בשרות שלכם ואין אני מקבלת תשובות קונקרטיות לבעיה
2. ובהמשך ישיר לשרות של YES – החל משלשום , נקודה אחת בבית אחותי לא משדרת תוכניות כלל מלבד ערוץ 11 וו-22 ניסיתי להשיג את חברת YES ביום שני במשך 15 דקות – ללא הועיל, אתמול, השגתי בסופו של דבר בחורה נחמדה בשם רותם שיצרה קשר עם בני והבטיחה לו לחזור שוב עם תיקון התקלה – עד עתה לא חזרו אלינו כמובן, אין לי שידורים ומלבד הוצאות על טלפונים ותיסכול גדול אין לי מענה לבעיותיי
עוגמת נפש ואי קבלת שרות ממשי סוג הנזק :
זיכוי מיידי של כספים שניגבו ממני שלא כחוק, תיקון התקלה בצפיה ופיצוי מוגדל על כל ההתנהלות המזלזלת פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אנו מודים לך על פנייתך לחברתנו בעניינה של גב' לוי-פרי.



בהתאם לרשומות מנויה ביום 22.08.2008 שוחחה הגב' פרי-לוי עם נציגנו מקשרי הלקוחות, במעמד שיחה זו סוכם כי במידה ותפסיק באופן זמני את שידורי yes (להלן: הקפאת המנוי) במנויה יזוכה חשבונה שבמנוי במשך תקופת ההקפאה כמחווה שירותית.



ביום 15.09.2008 התקבלה בחברתנו בקשתה של הגב' פרי-לוי להקפאת מנויה לתקופה בת 6 חודשים, תקופה אשר אושרה באופן חריג מכיוון שתקופת ההקפאה בהתאם להסכם ההתקשרות הינה לתקופת מינימום בת חודש ועד לתקופת המקסימום בת 4 חודשים.



ביום 30.11.2008 שוחחה טלפונית הגב' פרי-לוי עם נציגתנו משירות הלקוחות, בשיחה זו הוסבר על ידי נציגתנו כי חשבונה שבמנוי יזוכה על תקופת ההקפאה לאחר סיום התקופה הנ"ל.



ביום 08.12.2008 שוחחה הגב' פרי-לוי עם נציגתנו מפניות הציבור, בשיחה זו הוסבר על ידי נציגתנו כי חשבונה שמנוי יזוכה רטרואקטיבי החל ממועד תחילת תקופת ההקפאה וזיכוי עתידי עד למועד סיום תקופת ההקפאה, את הזיכוי הנ"ל תוכל לראות בחשבונית דצמבר 2008.



בנושא תקלת הצפייה במנויה של אחותה, בהתאם לרשומות המנוי התקלה טופלה על ידי נציגתנו משירות הלקוחות על הצד הטוב ביותר, תקלה נפתרה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה