פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל ומבזה ללקוח חדש נושא התלונה:
גפן גיא שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.11 התקשרתי לחברת יס וביקשתי להתחבר לשירותי החברה. ביקשתי מהנציג שהיה אגב מאוד נחמד דבר אחד קטן ופשוט : לא מעניין אותי עלויות, מעניין אותי רק שלמחרת (24.11) יהיה לי התקנה משום שאני מעביר את הדירה ולקחתי יום חופש, הנציג הבטיח לי ש"אין בעייה בכלל" ונחתם חוזה. למחרת הגיע טכנאי, אך הוא הגיע ללא סולם מתאים ולא יכל להתקין את הממירים. נשארתי ללא טלביזיה למרות בקשתי המפורשת.
תואם איתי התקנה למחרת , (25.11). הובטח לי שיבוא צוות מתאים בעל כלים וכישורים מתאימים. לקחתי חצי יום חופש והמתנתי. הגיע מתקין, ללא שום כלים מתאימים (סולם) ולאחר מכן התברר לי שגם ללא כישורים. נעשתה התקנה "פרוביזורית" על פי הגדרת הטכנאי, במשך שעתיים כשאני משמש כ"עוזרו" לעבודות קשות. אותו טכנאי אומנם התקין אך נעשה לי נזק בקיר עקב קידוח לא מיקצועי. הרמתי טלפון לחברת יס, הבטיחו לי שיגיע צוות לתקן את הנזק. נקבעה הגעת טכנאי ל30 לחודש, פוציתי לאחר ויכוח ארוך על סך 50 ש"ח. לקחתי חצי יום חופש שני על מנת להמתין לטכנאי, לא הגיע טכנאי.
הרמתי טלפון שוב לשירות לקוחות, אמרו לי שיבדקו ולא חזרו אלי.
הרמתי שוב טלפון לשירות לקוחות, המתנתי כ25 דקות על הקו, ואז לאחר דין ודברים, נקבעה לי התקנה שלישית ל2.12. יום לפני, ה1.12 הרמתי טלפון לשירות לקוחות על מנת לוודא הגעת טכנאי כדי שלא אמתין לשווא שוב, הבטיחו לי "הכל בסדר". לקחתי חצי יום חופש שלישי. לא הגיע טכנאי כמובן... הרמתי טלפון שוב ליס, שוב קישרי לקוחות בהבטחות : " מחר על הבוקר מתאמים איתך התקנה" , אנחנו נחזור אליך לוודא שהכל בסדר". ולא, לא קרה כלום . לא טכנאי, לא טלפון אלי, ולא סידור הנזק שנגרם לי.
הרמתי טלפון שוב, בפעם המי יודע כמה ליס. שוב קישרי לקוחות : "אנחנו לא יודעים מה קרה, למה לא הגיע טכנאי..." , אנחנו מוכנים (!!) לשלוח לך טכנאי היום בשעות הערב, תחכה בבית. הבחורה הנחמדה הציעה לפצות אותי ב3 סרטי DVD על אובדן 3 חצאי ימי עבודה, נזק שאני צריך כרגע להביא בעל מקצוע לסדר ועוגמת נפש אדירה בתור לקוח חדש.

גילוי נאות, היננתי עובד יס לשעבר. אני נותן שירות בכל עברי המקצועי. יחס מבזה, מזלזל וחוסר כבוד לזמן הלקוח לא נתקלתי מעולם.
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 4.12.08 בהמשך לפנייתו של מר גיא בנושא שירות טכני, אבקש להשיב בנושא.



תלונתהלקוח טופלה לאחר קבלת התלונה, וביום 15.12.08 תוקנה ההתקנה לשביעות רצונו.



נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.



בברכה חברת yes .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה