פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק עקב הודעה על סיום חוזה חודשיים מיום השיחה ושינוי תעריפים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אתמול התקשרו אלי מחברת יס להודיע לי על סיום חוזה בתאריך 28.1.09 ועידכנו אותי שלא אוכל להמשיך את ההתקשרות איתם בתעריף בו אני משלם כיום מאחר והם מפסיקים לספק את תשתית האינטרנט ועלי לשלם מחיר גבוהה יותר בעקבות כך לבזק. לאור העליה במחיר ביררתי עם חברת הוט את תנאי ההתקשרות והההצעה שהם נתנו טובה יותר. יס טרחו לעדכן אותי אמנם על סיום חוזה חודשיים מראש אך במקביל משנים לי את תנאי השירות לרעה וכאשר ביקשתי מהם להתנתק לאור השינוי שהם הציבו בפני, הם דורשים ממני קנס התנתקות בסך 399 ש"ח. אני לא יזמתי ניתוק ולא רציתי להתנתק הם יצרו איתי קשר הודיעו לי שתנאי השירות שלהם הולכים להשתנות לרעה ואין לי ברירה ועלי לקבל את רוע הגזרה להמשיך איתם חודשיים נוספים ואז להתנתק כאשר ביקשתי שיצויין בכל מקרה שב28.1 ינתקו אותי הודיע לי נציג השירות שעלי להתקשר שוב 48 שעות לפני כדי להתנתק.
לא ברור מדוע מטרידים אותי חודשיים לפני כשנוח להם ולא מוכנים לקבל ממני בקשת התנתקות חודשיים לפני כשלא נוח להם.
כספי סוג הנזק :
ניתוק ללא קנס פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 7.12.2008 בעניין פניית מר טל.



בהתאם לרשומות yes נמצא כי ביום 29.1.2008 נרשם במנוי על שמו מבצע צפייה ותשתית ADSL למשך שנה אחת ובהתאם לנספח תנאי המבצע אשר הובאו לידיעתו ולאישורו.



כשירות ללקוח נציג החברה התקשר עם מר אבן זהב על מנת וליידע אותו על המבצעים הקיימים כיום ברשותנו ובהתאם לכך הציע לו מבצע להמשך התקשרותו החל מתום תקופת התחייבותו בלבד.



יחד עם זאת באפשרותו של מר אבן זהב לבחור עד למועד סיום המבצע בכל מבצע הקיים ברשותנו אשר יהיה קיים בידינו נכון למועד פנייתו.



כמו כן, בקשתו לניתוק המנוי הועברה לצוות הרלוונטי בחברה ועל מנת לסכם למולו על המשך התקשרותו.



אנו מאחלים למר טל אבן זהב המשך צפייה מהנה ונשמח לעמוד לרשותו בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה