פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנוי פיקטיבי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב אני סתיו לקוחה שלכם מחודש נובמבר משנת 2006 משמת דרך כרטיס אשראי שלי בזמן בחיים לא חזר תשלום אחד ואני לקוחה מאוד מרוצה.עש שהגיע לפני כשבועיים צו עיקול על חשבון שלי עם פרטים שלי ת.ז משנת 2005 .בדקתי את הנושא מתברר שבשנת 2005 היתי ילדה בת 17 ומישהו עם פרטים שלי פתח מנוי על שמי.פניתי אליכם שאלתי אם זה חוי לחבר מישהו מתחת לגיל 18 בלי עתק של ת.ז צילום או משהו אמרו לי שלא.אז ביקשתי צילום של ת.ז וזה לא היה לכם,אחרי זה שאלתי אך אני מנוי שלכם התחברתי בשנת 2006 עם אןתם פרטים ת.ז שם ושם משפחה ולא הופיע שיש לי חוב או מנוי בחברה שלכם לנציגים לא היה תשובה .ביקשתי לשוחח עם מנהל עד עכשיו אף אחד לא חזר אלי.בנתיים עורך דין שלכם אמר להגיש תלונה במשטרה הגשתי ואחרי יומיים פתאום הוא חוזר אלי ואומר שאפשר להוריד את החוב לחצי ורק אז ישחררו לי את החשבון. בנוסף הוא אמר לפנות אליכם בבקשה או תביעה משפטית לגבי הנושא את 900 שקל שזה חצי מהחוב שילמתי כי אני חייבת שימוש בחשבון.אני מבקשת שתבדקו את הנושא לפני שאני מגישה תביעה על טעות ורשלנות שלכם ועל עוגמת נפש שנגרמה לי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 15.12.08 בהמשך לפנייתה של הגב' מוין בנושא טיפול מול בא כוחנו , אבקש להשיב בנושא.



המנוי על שם הגב' מוין ברח' חנה סנש 10 באזור טופל משפטית ע"י בא כוחנו החל מיום ה-16.8.2006 .



לצערי לא נוכל לתת פרטים באשר להתנהלות במנוי הנדון, זאת מתוך רצון לשמירת חיסיון ופרטיות ללקוחותינו.



בכל פנייה בנושא שלעיל על הלקוח ליצור קשר למול בא כוחנו עו"ד פישר בטלפון מס': 09-8890909 .



בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה