פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזלזל וחוסר תקשורת בין עובדים נושא התלונה:
עטר יאיר שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
עברתי דירה בחודש אוקטובר ,וביקשתי להקפיא את המנוי מחודש יולי ,מאחר ולא גרתי בביתי בגלל שיפוצים.
כשעברתי לביתי , נדהמתי לגלות חשבון מנופח ,אשר זוכה בהמשך לאחר שיחת טלפון עם החברה ועל- כך אני מודה.
ביקשתי להתקין לי את הממירים בבית החדש ומאז ( אוקטובר ) החלה החגיגה :
מתקין פגע בקו הטלפון -טופל ע"י בזק.
מבצע של חבילת בסיס + ערוצי הספורט בעלות של 245 ש"ח ( עפ"י סיכום עם שחרות לקוחות ) צר לי ששיחותי אינן מוקלטות על ידי ואינן מוקלדות על ידי , אלא ע"י פקידים אשר המסך של המחשב פונה אליהם ואיני יכול לבקר את אשר הם מקלידים כדי להוכיח את טעותם ( בהמשך ).
הזמנתי טכנאי פעמיים ,ובפעמיים האלו הוא לא הגיע. באחד המקרים ,טען המתקין שהוא היה אצלי ולא נכחתי בביתי - שקר וכזב ,יצאתי ממקום עבודתי והמתנתי לו במשך 3 שעות ,מה גם שאישתי נכחה בבית ( יומיים לאחר לידה ).
דרשתי פיצוי עבור אי הגעת טכנאי ( עפ"י חוק : שעה של איחור , פיצוי בגובה 300 ש"ח ,ומעל שעתיים פיצוי בגובה 600 ש"ח ) , נעניתי בתשובה שלילית תוך התעקשות על -כך שהמתקין היה. אציין ואומר שהמתקין שוחח איתי בטלפון באותו יום בשעה 12:00 לערך ,ואמור היה להגיע בין השעות 14:00-17:00.
כשכבר הגיע טכנאי ( לאחר קריאה שלישית ) ,הובטח לי שעלות הביקור והתקנת ממיר נוסף תעמוד על 99 ש"ח ,חויבתי ב- 149 ש"ח ( שוב סיפור ההקלדה וההקלטה ).
הבטיחו לי מבצע הזמנת סרטים במשך חודשיים ב - x כסף ,אך ההזמנה טלפונית בלבד ,כיוון שקיטוב השקע עולה 99 ש"ח לכל ממיר ( סה"כ 5 ממירים ).
ביקשתי כבר למעלה מחמש פעמים צוות וילות להעביר נקודה בביתי מחוץ לקירות הבית ,אך כמובן , אין תיעוד לדברים ( הקלדה והקלטה ).
עייפתי משיחות הטלפון המתישות ואותן שיחות החוזרות על עצמן ,ואותם כעסים שאני מוציא על מי שעונה לי בעברו השני של הקו ,ועל שרות ושימור לקוחות. אף אחד לא עושה לי טובה ואני מעריך את הלויאליות שלהם למקום עבודתם , אך שחיתות ורמאות לא צריכים לפגוע באזרח הקטן לטובת לויאליות.
ביקשתי לבטל את המנוי בחברתכם ,ונאמר שדמי היציאה שלי עומדים על 400 ש"ח בשל התחייבות מצידי לשנתיים. ובכן :
1.אני מנוי כבר מספר שנים ולא שנתיים.
2.לא חתמתי על שום מסמך המאשר את התחייבותי לשנתיים.
3.טרם קיבלתי את הפיצוי המגיע לי ( עפ"H חוק) ,על אי הגעת טכנאי ( 1200 ש"ח ).
אבקש להסיר במיידית את הצלחת שמעל ביתי, האישור ניתן לכם ע"י הדייר הקודם ולא ע"י.
* אני שוקל לפנות לערכאות ובמקביל לידידכם אמנון לוי ( שומר מסך ) ,אני מאמין שעם כל עגמת הנפש שנגרמה ונגרמת לי ( לא כולל פגיעה כלכלית על גניבה מכרטיס האשראי שלי ) ,ישנם עוד נפגעים כמוני שמן הסתם ירצו ללכת איתי יד ביד עד הסוף ולעשות לכם " שם טוב " בתקשורת.
ביום 4.1.09 ,יבואו לקחת ממני את הממירים ,באותו יום אני דורש את הפיצוי הכספי ,הסרת הצלחת מעל גגי ,ואף אחד מעובדיכם לא ייכנס לביתי. הממירים ימתינו בחוץ ליד הצלחת.
עגמת נפש ,בזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :
ביטול מנוי ופיצוי כספי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 15.12.2008 בעניינו של מר עטר.



בהתאם לרשומות yes נמצא כי ביום 19.8.2007 הצטרף מר עטר לשירותינו ובביתו הותקנו 4 ממירים ו-4 שקעים בהתאם להסכם ההתקשרות לנספח תנאי מבצע למשך 24 חודשים אשר הובאו לידיעתו ולאישורו.



בהתאם לבקשתו של מר עטר, ביום 2.10.2008 בוצעה על ידינו הפסקה זמנית בקבלת שירותי התוכן ("הקפאה") לתקופה 1.10.2008-1.11.2008. יחד עם זאת ביום 10.11.2008 בוצע על ידינו זיכוי בחשבון המנוי בסך 698.46 ש"ח בגין זיכוי חיובים לתקופה 14.7.2008 עד 31.10.2008.



ביום 22.10.2008 בוצע על ידינו הליך מעבר דירה לכתובת החדשה של הלקוח ובהתאם לבקשתו. במועד זה בשעה 18:11 התקבל דיווח ממר עטר על תקלת בקו הטלפון בביתו ותואם למולו מועד להגעת טכנאי ליום הדיווח בין השעות 14:00-16:00 ובשעה 18:00 הודיעה נציגת החברה כי עקב עיכוב בלתי צפוי טכנאי השירות יגיע לביתו ביום 23.10.2008 בין השעות 14:00-16:00. במועד זה ובחלון הזמן המתואם הגיע טכנאי שירות מטעמנו לכתובת המנוי לתיקון תקלת הצפייה.



ביום 27.10.2008 סוכם בין מר עטר לנציג החברה בשיחה טלפונית על רישום במנוי למבצע צפייה למשך 24 חודשים במחיר 245 ש"ח וכמו כן, ביקש מר עטר לרשום במנוי על שמו את ערוצי ספורט 1+ספורט 2 בעלות 50 ש"ח לחודש. כמו כן, במעמד שיחה זו ביקש מר עטר להוסיף ממיר חמישי בביתו בעלות חיוב דמי התקנה בסך 149 ש"ח ותואם למולו מועד לביצוע ההתקנה ליום 29.10 בין השעות 16:00-19:00.



עקב תקלה טכנית ובתום לב, התבטלה ההוראה לביצוע ההתקנה בביתו של מר עטר ונציג מטעמנו לא הגיע לביתו ביום 29.10.2008 כמוסכם למולו.



ביום 12.11.2008 הגיע טכנאי שירות מטעמנו וכמוסכם למול.



לאור האמור, יזוכה חשבונו של מר עטר בסך 1200 ש"ח וזאת בהתאם לחוק איחור טכנאים. כמו כן תואם למולו מועד לאיסוף ציוד הקצה מכתובת המנוי ליום 4.1.2008. יובהר כי רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו ינותק המנוי ויערך הליך גמר חשבון בהתאם למועד בקשתו לניתוק, 13.12.2008.



יובהר כי חברת yes (להלן – "החברה") פועלת ע"פ חוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב-1982 ובכפוף לתנאי הרישיון.



לפיכך, התקנת ציוד הקליטה של החברה מותנית בהסכמת רוב בעלי הדירות בבניין ויכולה להינתן גם באמצעות נציגות הבית המשותף, דהיינו ועד הבית ו/או בעל הבית הפרטי.



בהתאם לרשומות החברה, בוצעה התקנת תשתית הלוויין בבניין מגוריו של מר עטר בשנת 2001, וזאת לאחר קבלת אישור התקנה מנציגי הבית ובהתאם לדין.



לאור האמור, על פי החוק ניתן יהיה לבצע העברה/ הסרה והתקנה של צלחת הלוויין על גג הבניין בכפוף להסכמת 51% מכלל הדיירים בבניין.



לידיעתך, צלחת הקליטה לרבות ציוד הקצה הנם רכושה של yes, חשוב לנו להבהיר כי yes אחראית לתקינות ציוד הקליטה ולמעשה או מחדל שלה עקב התקנת הציוד על ידה, ובלבד שהנזק האמור לעיל לא נגרם כתוצאה מרשלנות או זדון שמקורו בגורם שאינו מוסמך לטפל בציוד הקליטה. על כן, yes לא תישא באחריות כלשהי לנזק שיגרם כתוצאה מביצוע של חיבור, ניתוק, תיקון ו/או כל פעולה אחרת שבוצעה על ידי גורם חיצוני, שאינו מוסמך על ידה.



אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה