פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול בגין התנתקות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים התנתקתי משירותיהם של יס עקב מעבר דירה, בגלל שבדירה החדשה כבר קיים יס אז האופציה היחידה שנשארה היא להיתנתק מהשירות זמנית.
הובהר לי שהקנס שאני אמור לשלם הוא 645 שקלים ולא נשאר לי אופציה אלא להסכים. הנציג אמר שלאחר לקיחת הממירים יקח בערך חודשיים לסגירת החשבון
ויצרו איתי קשר לפני החיוב, חודש לאחר לקיחת הממירים חויבתי על סך של 1180
ש"ח בתשלום אחד אשר פגע בי קשה כלכלית, לאחר שיחות רבות וטירטורים היום
הייתה לי שיחה עם קרן מנהלת שירות לקוחות כפר סבא, ובשיא חוצפתה היא אומרת שיש לי שתי קנסות לשלם אחד על הממיר ואחד על השירות, אמרתי לה שלא אמרו לי שום דבר קרוב לזה והשיחות מוקלטות אז היא יכולה לבדוק שדיברו איתי רק על סכום של 645 ש"ח שגם לגביו יצרו איתי קשר.היא אומרת שהשיחות שדיברו איתי אז ההקלטות כבר נמחקו והיא עומדת בתוקף על הסכום. לפי מראה עיני זה נראה כמו עקיצה לאור יום. עם הנושא לא יטופל אפנה לגורמים משפטיים ותקשורתיים. בתודה
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 15.12.08 בהמשך לפנייתו של מר יורי מיום 14.12.08 בנושא החזר עלות הטבה, אבקש להשיב בנושא.



הלקוח דיבר איתנו בטרם סוכם על הפסקת הסכם ההתקשרות, הועלו מספר אפשרויות, וסוכם על החזר עלות הטבה בסך 645 ש"ח. ללקוח הייתה התחייבות נוספת עליה חתם בעת הצטרפותו, אך התחייבות זו , בסך 599 ש"ח נוספים, לא הועלתה במועד שיחתו.



לפנים משורת הדין ולאחר שיחה עם יורי מיום 21.12.08 יוחזר סך 599 ש"ח בגין עלות ההטבה הנוספת, לשביעות רצונו.



נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה