פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצוי בעבור איחור של טכנאי ונושאים אחרים נושא התלונה:
דולב רוני שם/כינוי:
‏יום שני ‏15 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש נובמבר(4 או 5 בחודש) השנה ביקשתי להתנתק משרותי החברה. נמסר לי הטכנאי יגיע ב-27 לחודש בשעות הערב. הטכנאי כמובן שלא בגיע ורק יצר קשר מאוחר יוצר באותו היום כדי לתאם איתי ליום 30 לחודש בשעה 8 בבוקר. מיותר לציין שגם לפגישה הזו הטכנאי לא הגיע. מאוחר יותר באותו היום התקשרה בחורה מטעם יס וביקשה לתאם ליום המחרת בבוקר. הטכנאי הגיע.... באיחור משמעותי!!
באחת ממהדורות החדשות של השבוע האחרון, התברר לי כי על פי חוק מגיע לי פיצוי עבור ההתהלות הר"מ ולכן פניתי ליס.
תגובת יס:
1. למה רק עכשיו ולא לפני שבועיים (כי לא ידעתי שיש חוק לטובתי)
2. אם הסכמת לאיחור של הטכנאי אזי לא מגיע לך פיצוי (האם יש דרך לא להסכים לאחר האיחור בפועל?)
3. מסתבר שהאחריות רובצת עלי. אני הייתי צריך לפנות למוקד השירות ולהתלונן על האיחור.
4. טרם הוחזרה לי יתרת כספי שחוייבה ללא צורך עבור חודש צפייה.
5. הפיצוי המובטח של 300-600 ש"ח עבור האיחורים נפל ואבד בין סעיפי החוק.
שעות עבודה סוג הנזק :
החזר החיוב המיותר, פיצוי עבור האיחור, התצנצלות במקום האשמות. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 24.12.08, בהמשך לפנייתו של מר דולב מיום ה- 15.12.08 בנושא תהליך סיום ההתקשרות מול yes, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.

ברצוני לציין כי ביום ה-17.12.08 התקבלה במשרדנו פנייה זהה מהלקוח באמצעות משרד התקשורת.

פנייתו של מר דולב נבדקה בקפידה ותגובתנו הועברה ביום ה- 28.12.08, פנייתו נענתה עם התייחסות לכל אחת מטענותיו בצורה
מפורטת ויסודית.

להלן תשובתנו לפנייה זו כפי שהועברה במועד שלעיל:

"מבדיקה ברשומות מערכת החברה נמצא כי ביום 2.11.08 התקבלה פנייתו של מר דולב ב- yes בבקשה לסיום ההתקשרות מולנו, ביום ה- 5.11.08 בשיחה מול נציגנו תואמה הגעת נציגנו לאיסוף ציוד הקצה מביתו ליום ה- 27.11.08 בחלון זמן שבין 1700 ל 1900.



חשוב להדגיש כי הלקוח מתגורר במושב ואין ברשומות המנוי כתובת מדוייקת, אי לכך לפני הגעת נציג מטעמנו למתן שרות יש ליצור קשר טלפוני לקבלת הכוונה לכתובת.



במועד אליו תואמה הגעת נציגנו, להלן ביום ה-27.11.08 שוחח נציגנו עם הלקוח טרם הגעתו כדי לאשר את ההגעה בזמן ולקבל הכוונה, מר דולב הביא לידיעת נציגנו שלא יהיה בביתו וביקש לדחות את השרות. השרות תואם מחדש ליום ה- 30.11.08 בחלון זמן שבין השעה 1000 ל- 1200.



ביום ה-30.11.08 בטווח חלון הזמן ניסה נציגנו לאתר את הלקוח כדי לקבל הכוונה להגעתו, הלקוח ביקש שנציגנו יגיע במועד מאוחר יותר באותו יום ומכיוון שלא היה ביד נציגנו תואם השרות מחדש ליום המחרת ל-1.12.08 בין השעות 1800 ל- 2000, במועד זה הגיע נציגנו לביצוע השרות בטווח חלון הזמן.



לאור השתלשלות המקרה , הוחלט על ידינו לזכות את מינויו של מר דולב בגין המתנת סרק אחת לטכנאי, בסך 600 ש"ח.



בנושא חיוב בגין שירותי הצפייה מעבר למועד בקשת הניתוק, לאחר החזרת הציוד בוצע זיכוי במינויו של מר דולב בגין חיוב לשירותי הצפייה החל מ-48 שעות לאחר בקשת הלקוח לסיום ההתקשרות (בקשה מיום ה-2.11.08), להלן החל מיום ה-4.11.08 ועד להסרת שירותי הצפייה והחיוב בגינם בפועל ביום ה-30.11.08.



בתחילת חודש ינואר 2009 יבוצע גמר חשבון סופי במנוי וכל יתרה שעומדת לזכותו תושב לחשבונו באמצעות אמצעי התשלום אשר היה מעודכן במנוי."



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת,

בברכה,

חברת yes

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה