פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול חוזה עקב הונאה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏05 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע הגיע אליי לדירה נציג יס בשם מיכאל מרקוביץ' אשר ביקש להכנס ולתת לי הצעה לעבור מהוט ליס.
הוא הציע לי במפורש את הדברים הנ"ל:
1. לא לשלם כלל על חודש דצמבר
2. לתת לי הנחה של 200 ש"ח מהחיוב של חודש ינואר
3. לכסות כל קנס שהוט יתנו לי עקב שבירת החוזה (עד 640 ש"ח)
היום כאשר התקשרתי ליס (לעצתו של חבר) כדי לוודא שאכן קיבלתי מה שהובטח, גיליתי:
1. שאני כן אחוייב על חודש דצמבר
2. אני לא אקבל שום הנחה של 200 ש"ח
3. הכיסוי על הקנס של הוט יהיה רק לטלביזיה של הוט ולא לאינטרנט והטלפון של הוט.

בנוסף, כאשר הנציג היה בביתי הוא לא הזכיר פעם אחת אפילו את המילה "התחייבות". אני ששערתי שאני אחוייב לשנה שאלתי אותו במפורש מה יקרה אם אני עובד דירה לפני תום שנת ההתחייבות, הנציג ענה שאין בעיה להעביר דירה ולא טרח אפילו לתקן אותי שמדובר למעשה בשלוש שנים תמימות ולא שנה אחת.

לבטל כל חוזה שהיה בינינו ולאסוף את הממירים. ללא "קנס". פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קיבלנו בתודה את פנייתו של מר אלון ובהתאם נבקש להתייחס.



ביום 7.12.2008 הצטרף הלקוח לשירותי החברה. עם הצטרפות הלקוח לשירותי החברה,הצטרף למבצע הכרות לתקופה בת 36 חודשים, הלקוח חתם על נספח תנאי המבצע ,הסכם ההתקשרות וטופס בקשת הצטרפות.



ביום 15.12.08 פנה הלקוח טלפונית אל מוקד קשרי הלקוחות בבקשה לסיום התקשרותו עם ,yes לאחר שיחה עם נציגתנו במחלקת קשרי הלקוחות בחר להצטרף למבצע צפייה חדש לתקופה בת 12 חודשים, נספח מבצע חדש נשלח לביתו לחתימה ואף הוחזר על ידו ל- yes.





בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה