פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים בניגוד למוסכם. אי עמידה במתן שרותים. נושא התלונה:
קליימן אלכס שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏30 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
30 לאפריל השנה פנו אלי מחברת yes בהצעה לקבל חבילת תקשורת הכוללת: טלויזיה, טלפון ואינטרנט. בדומה לחבילה שאני מקבל מחברט hot ובמחיר נמוך מזה שאני משלם לhot.
כמו כן הובטח לי שהם אחראים לכל החיבורים והניתוקים, כולל תשלום כל החיובים הכפולים והיתחייביות לhot.
בפועל חיברו אותי לטלויזיה בלבד. מספר שבועות לאחר מכן הגיע טכנאי של בזק והתקין קו לאינטרנט.
את הטלפון והאינטרנט הייתי אמור לקבל מ 012.
בדיעבד מסתבר ש012 לא היו מוכנים לחבר אותי בגלל שהייתי מחובר כבר דרך hot ל 013.
כעבור כשלוש חדשים של דחיות חוזרות ונשנות. הבנתי שאני לא יקבל את הטלפון והאינטרנט כמוסכם, והסתבר לי שגם את הניתוק מ hot הם לא ביצעו. אז החלטתי לבטל איתם את ההתקשרות.
כמובן שכל אותו הזמן שילמתי לשתי החברות עבור טלויזיה וכעט התחילו להגיע חשבונות לתשלום גם לחברת בזק עבור הזקת קו שלא הזמנתי, לא השתמשתי, וגם בעבור ציוד (מודם) שמעולם לא כיבלתי.
מיד אם קבלת החשבונית הראשונה פניתי לחברת בזק והודעתי על כך שאין לי שום ציוד שלהם שאיני מעוניין בקו אשר לא ביקשתי מהתחלה. טכנאי של בזק הגיע והודיע לי שאני מנותק. אולם החשבונת לא הפסיקו להגיע.
לאחר פניות רבות בזק הודיעו לי שאני מנותק אך חייב להם דמי ניתוק, אחזקת קו וציוד קרוב ל 1000 ש"ח.
בהתכתבות איתם הם הועילו בטובם להפחית את התשלום עבור "הכלום" ל 535 ש"ח.
אני עובד עצות לא יודע איך לצאת מזה. משוועה לעזרה כדי להפסיק את הסיוט הזה. אנה צרו איתי קשר אם ביכולתכם לעזור לי בדרך כל שהיא.
בתודה מראש: קליימן אלכס.
עוגמת נפש,זמן. סוג הנזק :
כיסוי הדרישות מול חברת בזק, החזר חיובים כפולים. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 28.12.08, בהמשך לפנייתו של מר קליימן מיום ה- 17.12.08 בנושא חיובים.



מר קליימן הצטרף לשירותי yes באמצעות משווק חיצוני, שהציע לו באופן עצמאי ונפרד גם חיבור לאינטרנט באמצעות 012. לחברת yes לא היה בתקופה הנ"ל שום מבצע או שיתוף פעולה עם חברת 012 . החיובים עליהם מתלונן מר קליימן הינם חיובים של חברת "בזק" , ולא של חברת yes



אשמח לעמוד לשירותך במידה ותידרשנה הבהרות נוספות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה