פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת חוזה - והתעמרות בלקוח נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
הגאולה 4 כתובת:
סניף מרכזי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 15.7 הצטרפתי לחברת יס לאחר שנציגה שיצרה עימי קשר שכנעה אותי להתחבר לחברתם. לפני ההתחברות הייתי לקוח של חברת הוט וקיבלתי מהם שירותי אינטרנט טלפון וטלויזיה. חברת יס הציעה לי לעבור רק לשירותי הטלויזיה כאשר הבטיחה לי שאת שאר השירותים אוכל לקבל מחברת הוט ללא הפרעה.
מייד עם ההתחברות נוכחתי לדעת שלא כל הממירים תומכים בשידורי S-VIDEO. ולכן מייד פניתי לשירות והסברתי להם שהבטיחו לי עם ההתחברות לקבל את אותה איכות שידור כמו בחברת הוט ומאחר ושם הייתה לי אפשרות לקבל איכות כזו אני דורש לקבל זאת גם בחברכם. תוך יומיים החליפו לי שני ממירים מתוך שלושה. אנקדוטה שנייה שקרתה לי עם ההתחברות היא תקלות בלתי נפסקות עם האינטרנט, מסתבר שמתאריך 15.7 ועד לתאריך 7.12 התקנה לא תוקנה כאשר בין התאריכים היו בביתי למעלה מ-8 טכנאים בכל התקופה הנ"ל שלא הצליחו לסדר את הבעיה והאשימו את חברת הוט, כמובן שחברת הוט האשימה בחזרה את חברת יס וכך אני הצרכן נותרתי חסר אונים. לבסוף החלטתי לפנות לחשמלאי פרטי שהסביר לי כיצד היה על חברת יס לבצע את ההתקנה כנדרש. וכך פניתי שוב לחברת יס בבקשה שיבצעו את השינוי והם עשו זאת. מאז אין לי תקלות.
יחד עם זאת התקשרתי לחברה והודעתי לה שאיני מוכן לקבל את מסגרת השירות שהוצעה כאשר במהלך תקופה של 6 חודשים לא קיבלתי אינטרנט בצורה מסודרת.
חברת יס הציעה לי 9 סרטים וחצי מחיר על ערוץ הבריאות כפיצוי. זאת שערוריה!
הפרו איתי חוזה במהלך תקופה של חצי שנה, ביזבזתי למעלה מ50 שעות טלפון מול נציגים ושלא נדבר על עוגמת הנפש.
כמו כן, בני חזר מחו"ל והופעתי לגלות שגם בטלוויזיה שלו לא ניתן לקבל איכות שידור ברמה של S-VIDEO פניתי שוב והסברתי לנציגה בשם אמילי מקשרי לקוחות שבעבר הסכימו להחליף לי מאחר והובטח לי אותה איכות שידור כמו בהוט.
היא מבחינתה דחתה כל הסבר ואמרה לי מפורשות כי בכדי להחליף ממיר יש לשלם תוספת של כסף.
זאת שערוריה, איני מתכוון לעבור לסדר היום על איכות השירות וההתעמרות כלפי לקוחות.
אני מתכוון להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות ולהעמיד את חברת יס לדין בתקווה ללמד אותם לקח.
יחד עם זאת החלטתי לתת לחברה הזדמנות מעלה במה זו לתקן את העוול שנגרם, באם לא אקבל תשובה הולמת לא אהסס לממש את זכויותיי ולהביא את
הנושא לפתרון של גורם אובייקטיבי במדינת ישראל.

בכבוד רב,
שמעון הורוביץ
0542060846
עוגמת נפש - סוג הנזק :
פיצוי והחלפת ממיר. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 23.12.08 בהמשך לפנייתו של מר שמעון בנושא שירות טכני, אבקש להשיב בנושא.



הלקוח פנה אלינו ישירות בכתב, בנוסף לפנייתו אליכם.



ביום 24.12.08 הוצאה שיחה למר הורוביץ, תואמה החלפת הממיר לבקשתו ללא חיוב, והושגו הבנות לשביעות רצונו.



נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה