פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מהכבלים יס נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
כרמיאל כתובת:
הצפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כעבור שנה ויותר לא נהנתי מהכבלים יס,ביקשתי שינתקו אותי,הם טענו שאני מחוייבת להם,
למעשה איני מחוייבת להם בכלום,חיכיתי בסבלנות לסיום שנה של התחייבות,עתה הם דורשים ממני קנס של 400 ש'ח,על מה?,
זו שחיקת אנשים,בשבילי זו גנבה.כי לא התחייבתי לכלום.
מה עושים במצב כזה?
תודה מראש.
דינה.
כספי סוג הנזק :
שיקחו את הממירים שלהם,ויעזבו אותי בשקט ללא קנס שלא מוצדק. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 28.12.2008 בעניינה של הגב' רובין.



Yes מצרה על בחירתה של הגב' רובין לסיים התקשרותה למולנו.



חשוב לציין כי החברה מציעה מגוון מבצעים ללקוחותיה החדשים והותיקים כאחד. המבצעים השונים מתעדכנים ומשתנים על פי מועדים קבועים מראש,

כדרכם של מבצעים והתנאי להצטרף למבצעים אלו וליהנות ממחירים מיוחדים נדרשת התחייבות הלקוח לתקופה מנמלית. לאור האמור לקוח המסיים

התקשרותו טרם תקופת התחייבותו מחויב בגין גובה ההטבה אשר הוענקה לו ולא בקנס על ניתוק המנוי.



בהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי ביום 26.10.2008 נרשם במנוי על שם הגב' רובין ובהתאם למוסכם למולה מבצע צפייה במחיר מיוחד למשך שנתיים ובהתחייבות בהתאם להחזר עלות בגין הטבה מדורגת.



עם קבלת הודעת הכבלים על בקשת הניתוק בשם הגב' דינה רובין הוסרו שירותי התוכן, הופסק החיוב בגינם ונרשם חיוב בסך 133 ש"ח, בגין החזר עלות ההטבה כמוסכם בינינו.



יוסבר כי רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו ינותק המנוי ויערך הליך גמר חשבון.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה