פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוייבתי להחזיר כרטיס חכם של ממירים שרכשתי נושא התלונה:
רצון יורם שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי לפני שנים רבות שני ממירים דגיטלים של יס היום התקשר אלי נציג חברת יס וביקש את הכרטיס החכם של הממירים סירבתי בטענה שרכשתי את הממירים עם הכרטיס החכם ועד שלא יוכיח לי אחרת איני מוכן להחזיר את הכרטיסים החכמים בתגובה הוא הודיע לי שהטיפול בעיניני יועבר לטיפול משפטי עלי לציין שהסכם ההתקשרות בינינו הסתיים בתאריך 16-12-08 וביקשתי להתנתק. מאחר ורכשתי את הממירים אני מצפה שחברת יס תרכוש ממני את הממרים או שתשאיר לי אותם עם הכרטיס החכם כך שאוכל למכור אום שאם לא כן למעשה אני נשאר עם קופסה חסרת ערך.
כספי סוג הנזק :
לקבל עותק של חוזה הרכישה שמחייב אותי להחזיר את הכרטיס החכם או לחליפין שירכשו ממני את הממירים פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 28.12.2008 בעניינו של מר יורם.



Yes מצרה על החלטתו של מר רצון לסיים התקשרותו למולה.



בהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי מר יורם הצטרף לשירותינו ביום 16.7.2002 בהתאם לתנאי מבצע הכרות מסוג F99* ורכש 2 ממירים

ב- 998.45 ש"ח ליחידה.



רכישת המפענח על יד מר רצון לא כללה את הכרטיס החכם (המהווה את "עולם הכניסה" לשידורי החברה), אלא את המפענח עצמו. הכרטיס החכם נותר תמיד קניינה של החברה, וזאת גם כאשר ציוד הקצה נרכש בידי הלקוח וזאת בהתאם להסכם ההצטרפות לשרותי חברתנו.



סעיף להסכם 4.5 (המובא כלשונו) מציין, בהתאמה, כי הכרטיסים החכמים נותרים קניינה של החברה, וזאת גם כאשר ציוד הקצה נרכש בידי הלקוח:



4.5 עם ביצוע ההתקנה תספק החברה ללקוח את ציוד הקצה באחת מאלה, לפי בחירתו של הלקוח :

4.5.3 בדרך של שכר מכר, הנמשך על פני תקופה של 5 שנים, כנגד תשלום חודשי. התשלום החודשי הינו בשיעור קבוע, צמוד למדד, ואינו נושא ריבית. הבעלות בציוד הקצה תועבר לידי הלקוח לאחר ביצוע התשלום האחרון במסגרת חלופה זו. הלקוח יהא רשאי להפסיק את השכר-מכר בכל עת. הפסיק הלקוח את השכר-מכר, רשאי הוא לרכוש בעלות בציוד הקצה אם ישלם באותה עת את יתרת התשלומים המהוונת.

4.5.6 נוסף לאמור בסעיפים 4.5.1-4.5.5 תהיה החברה רשאית מעת לעת, לפי שיקול דעתה המלא, להציע את הספקת ציוד הקצה גם במבצעים שונים אם באחת המתכונות האמורות לעיל ואם במתכונת שונה. למען הסר ספק מובהר, כי החל משנת השידורים השנייה של החברה, יהא הלקוח רשאי לרכוש את ציוד הקצה, למעט הכרטיס החכם, גם מצדדים שלישיים, שיומלצו על ידי בעל הרישיון או מנהל השירות לטלוויזיה בכבלים במשרד התקשורת קבע כי ציוד הקצה שמסופק על ידי החברה, ולבצע בעצמו, או באמצעות אחר, את ההתקנה.

4.6 הכרטיס החכם יישאר בבעלותה הבלעדית של החברה בכל מקרה והלקוח מתחייב שלא להעבירו ו/או להעתיקו ו/או לגרום לכרטיס כל נזק אחר. נגרם לכרטיס החכם נזק, בזדון או ברשלנות, או בגין שימוש בו שלא לפי הוראות ההפעלה שתמסור לו החברה או אבד הכרטיס, יהיה הלקוח אחראי כלפי החברה בגין הנזק שנגרם ויישא בעלויות תיקון הכרטיס החכם או בעלויות הנפקת כרטיס חכם, לפי העניין, על פי הקבוע במחירון. הסתיימה התקשרות החברה עם הלקוח מכל סיבה שהיא מתחייב הלקוח להשיב את הכרטיס החכם לחברה.

כמובן כי קיימת למר רצון האפשרות להשתמש שוב באותו המפענח שרכש מאיתנו, וזאת על ידי שיחת טלפון אחת למוקד שירות הלקוחות שלנו, והזמנת טכנאי להתקנת הכרטיס, בתמורה לדמי השאלה (חד-פעמיים) ודמי התקנה וזאת בהתאם למחירון החברה.

לאור האמור לעיל, אין כל אפשרות לספק למר רצון שרותי צפייה ללא כל תשלום מצידו וכפי שנדרש על ידו בפנייתו.

לאור האמור, מנוי על שם מר יורם רצון ינותק רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו. לאחר הניתוק יערך הליך גמר חשבון.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה