פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנס יציאה מחברת יס נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במסגרת מנוי ליס שהיה במשך שנתיים שילמתי סכום של 240 שקלים לאחר שנתיים המבצע נגמר ויס לא דאגו לעדכן אותי וחייבו אותי בסכום של כמעט 280 שקלים .לאחר חודשים מיום סיום המבצע שמתי לב שהמחיר עלה והתקשרתי לברר למה, נציגה של יס דאגה להרגיע אותי ואמרה שאני אקבל את אותו המחיר ששילמתי עד היום , נענתי בחיוב להמשיך להיות מנויה, אך בחשבון שלאחר מכן ראיתי שלא היה שינוי ויס דאגה להמשיך לגבות סכום גבוה ממה שהובטח, שוב דיברתי עם אותה הנציגה שהפעם כבר לא הייתה כל כך נחמדה ואמרה לי שלא הבנתי נכון, ולא הובטח לי את אותו מבצע כי המבצע נגמר ועכשיו יש מבצע אחר, רק שהוא יותר יקר. לאחר ויכוח עם אותה נציגה אמרתי שאני לא מעוניינת לשלם שקל אחד יותר ממה שאני משלמת מכיוון שגם כך זה יקר לי מאוד,נאמר לי שאם אני לא מעוניינת אין שום בעיה אני יכולה להתנתק, ואכן בידיוק כך עשיתי , ביקשתי להיתנתק ואף אחד לא דיברת איתי על דמי יציאה מכיוון שהייתי מחוייבת לשנתיים בלבד . התקשרתי לחברת הוט והתחברתי אליהם, לאחר כשבועיים שיס לא הגיעו לקחת את הממירים יצר איתי קשר איש שירות הלקוחות שלהם בשם שי ושאל למה אני רוצה להפסיק להיות מנויה, הסברתי לא שקיבלתי יחס לא אמין ונציגה מאוד לא נחמדה ואני לא מעוניינת, שי בדק את הדברים וחזר אלי לאחר יום עם הצעה לשלם 199 שקלים למשך שנתיים, אך אני כבר לא הייתי מעוניינת והסברתי לא שהתחברתי לחברת הוט, שי היה מאוד נחמד ואף הציע לי לחשוב עד 3 חודשים במידה וארצה ההצעה תישאר מובטחת, שאלתי אותו במפורש לגבי הקנס של יס ו הוא הבטיח לי שאין לי שום קנס יציאה כי אני לא חייבת להמשיך את המנוי ביס, וגם ביקש סליחה על שירות לא ראוי מצד הנציגה שלהם.
לאחר חודש חב יס חייבה אותי בסכום של 292 שקלים קנס על ההתנתקות, פניתי אליהם והסברתי שהובטח לי שאני לא משלמת שום קנס ומלבד זאת אני רשאית וזו זכותי המלאה לעזוב אותם אין לי שום הסכם איתם על סכום שונה ממנה שסוכם בתחילה, פניתי לויזה וביקשתי לא לכבד את התשלום כי אני לא אמורה לשלם שום דבר ליס, ויזה החזירה לחברת יס את התשלום, אך השבוע קיבלתי הבייתה מכתב רשום מעוד בשם שפירא שתוך 30 יום אם לא אשלם 512 שקלים יס יפנו להוצאה לפועל ויעקפו את בית המשפט. זו חוצפה אני לא מבינה למה חברת יס חושבת שהיא תעלה את המחיר ולא תיידע אותי, אני לא חייבת להסכים לשלם יותר ואם אני לא מחדשת את המנוי אני לא אמורה לשלם שום קנס, חב יס כמובן מתנערת וטוענת שלא היו דברים מעולם אך בשרות הלקוחות שלהם יושב בחור בשם שי שלא דאג לסגור את הדברים כמו שצריך.

אבקש את עזרתכם כי נואשתי אין עם מי לדבר אני לא מוכנה לשלם על מה שלא קיבלתי.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 28.12.08 בהמשך לפנייתה של הגב' שרונה בנושא דרישת תשלום ע"י בא כוחנו , אבקש להשיב בנושא.



בהמשך לפנייה זו, נערכה בדיקה מקיפה בנושאים אותם העלתה הגב' סייני למול הגורמים הרלוונטים בחברתנו ולמול רשומות המערכת.



חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים ומסלולי צפייה שונים לקהל לקוחותיה בתנאי הצטרפות טובים , כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסויימת. בכפוף לתנאי המבצע אליו הצטרפה הגב' סייני ביום ה- 15.4.08 מתחייב הלקוח להישארותו כלקוח נאמן לחברה למשך 12חודשים ובמידה ויפסיק התקשרותו טרם תום תקופה זו, יחוייב בגין "החזר עלות ההטבה שניתנה".



בהתאם למידע שבידי, ביום 15.4.08 שוחחה הגב' סייני עם נציגתנו וביקשה לקבל מידע על מבצעים חדשים הקיימים בחברה זאת לאור מבצע אשר הסתיים במינויה ביום ה-4.2.08, ניתן לה הסבר בגין המבצעים והחבילות הקיימות בחברה.



לאחר שיחה זו, לרבות הסבר על תנאי המבצע, בחירת חבילות חדשות על ידה הוסב המנוי למסלול החדש, להלן, תכנית אישית OAX.



בהתאם למתועד ברשומות מערכת yes, בשיחה שנערכה בין נציגה מטעמנו לבין הגב' סייני, אישרה הלקוחה את הסבת המנוי לתנאי תכנית אישית, המזכה אותה בהטבות משמעותיות במחירי חבילות הצפייה שבחרה, וזאת כנגד התחייבותה המפורשת להישאר מנויה על שירותי החברה לתקופה מוגדרת בת 12 חודשים, נושא שהודגש בשיחה מול נציגתנו לרבות עלות החזר ההטבה במידה ותסיים התקשרותה לפני תום תקופת המבצע.



לאחר הסבת המנוי למבצע החדש ביום ה- 18.4.08 נשלח העתק נספח המבצע לביתה של הגב' סייני באמצעות הדואר.



על פי נוהלי חברת yes לקוח קיים המבצע עסקה טלפונית מקבל מידע מפורט באשר לכל תנאי המבצע ומאשר הסבת מינויו למסלול חדש. נספח המבצע נשלח בדואר לביתו לעיון וקריאה .



חשוב לציין, כי חברת yes (להלן- "החברה") פועלת מכוח רשיון שניתן לה ע"י משרד התקשורת, וככזו היא כפופה להוראות המנהל והמועצה להסדר שידורי כבלים ולווין. בתנאי רשיון החברה, ואף בהסכם ההתקשרות שלה עם לקוחותיה (המאושר ע"י ביה"ד לחוזים אחידים), הותר לה לבצע עסקאות, לרבות עסקאות טלפוניות, בין אם בתחילת ההתקשרות עם המנויים ובין אם במהלכה.



ביום ה- 28.5.08 התקבלה פנייתה של הגב' סייני בחברתנו בבקשה לסיום ההתקשרות, לאחר מספר שיחות מול נציגינו תואם מועד לאיסוף ציוד הקצה מביתה והשלמת התהליך ביום ה-15.6.08.



בחשבונית גמר החשבון חויב מינויה של הגב' סייני בהחזר עלות הטבת המבצע אשר היה מעודכן במינויה, זאת בהתאם לתנאי נספח המבצע - חיוב בסך 300 ש"ח וחיוב בגין דמי המנוי למחצית מחודש יוני 2008 עד מועד איסוף הציוד. יתרה בסך 438.57 ש"ח חויבה לאמצעי התשלום אשר היה מעודכן במנוי, להלן לכרטיס האשראי של הלקוחה.



בתחילת חודש אוגוסט 2008 הוכחש החיוב ע"י הלקוחה בחברת האשראי אשר חייבה את חשבוננו ביתרה זו ונוצרה יתרת חוב במנוי , ביום ה- 19.8.08 נשלח מכתב אל הלקוחה המיידע שעליה לעדכן אמצעי תשלום חלופי לתשלום יתרת החוב.



משלא בוצע עדכון ותשלום הועבר הטיפול במנוי למח' הגבייה המשפטית ולאחר בדיקה בוצע זיכוי בגין חיובים לשירותי הצפייה החל מ-48 שעות לאחר קבלת בקשת הניתוק הראשונה מהלקוח ב-28.5.08, להלן החל מ- 30.5.08 עד להסרתם ביום ה-15.6.08, זיכוי בסך 146.47 ש"ח ונותרה יתרה לתשלום בסך 292.10 ש"ח.



לצערנו הגב' סייני לא הסדירה את התשלום למולנו וביום ה- 17.12.08 הועבר הטיפול במנוי לידי בא כוחנו עו"ד שפירא וליתרת קרן החוב נוספו הוצאות משפטיות.



עם קבלת פנייתכם זו הוחלט כי שבאופן חריג, לפנים משורת הדין ומתוך רצון להיטיב עם הלקוחה תינתן לגב' סייני האפשרות לתשלום קרן החוב בלבד, להלן סך של 292.10 ש"ח . במידה והגב' סייני תסדיר תשלום למולנו עד ליום ה- 31.1.09 אנו נמחל על דרישת תשלום ההוצאות המשפטיות ונבטל את התיק אצל בא כוחנו.



להסדרת התשלום על הלקוחה ליצור קשר למול בא כוחנו עו"ד שפירא בטלפון: 03-5653399. במידה ולא יוסדר התשלום עד ליום ה-31.1.09 לא יבוטל התיק אצל בא כוחנו והלקוחה תחויב בהוצאות המשפטיות כולל ריבית והצמדה.



בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה