פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח ושרות מחפיר של חברת יס נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24.12.08 התקלקל ממיר אחד בביתי ! פניתי לחברת יס בשעה 7:54 ונאמר לי שמכיוון שיש לי ממיר נוסף פעיל הם לא יגיעו באותו יום אלא רק למחרת ( כמובן שרק בשעות שמתאימות להם )!!! הם הסבירו לי שאם שני הממירים מתקלקלים הם מחויבים להגיע באותו היום ( כלומר אם הייתי מקלקל במזיד את הממיר השני הם היו מגיעים !!! ממש נשמע הזוי !!!!!!)
קבעתי איתם בין השעות 1500-1700 תוך בקשה כי יתאמו איתי קודם !!!!
הנציגה טענה כי זה לא תמיד אפשרי !!!
ברצוני לציין כי אני רופא במשרד הבריאות וזמני חשוב מאוד !!!!!
בעודי ממתין להם ומאחר שראיתי כי אינם מגיעים התקשרתי ב1645 לנציג שטען שהוא הכי בכיר ואין אף אחד מעליו !!!! ( למרות שביקשתי לדבר עם נציג בכיר) הנציג טען כי הטכנאי לא מצא את הבית ( אני לא גר ביער ואפילו גר באחד מהרחובות הראשיים בקרית חיים !!!!) כמו כן טען הנציג כי ניסו להתקשר אלי ולא עניתי ( מצטער שהילד היה צריך להתרחץ) !!!
הנציג רצה לקבוע לי למחר ( שישי) ולאחר שהסברתי לו כי אני רופא ואיני יכול להיות באותם שעות הוא טען כי אני מתחכם!!!!!!! ואמר שאם כך אז רק ביום ראשון !!!
ביקשתי להתנתק אך מאחר והתברר לי כי דמי הניתוק גבוהים הודעתי כי אני אתנתק ביום שבו יפוג לי החוזה !!!
שאלתי אותו אם הטכנאי אמור להתקשר אלי או להגיע הביתה ? שכן אם הוא מגיע הביתה ואני לא נמצא אז בהחלט האחריות היא עלי אבל תרוץ של "הטכנאי התקשר ולא ענית " זה תרוץ שתמיד אפשר לתת

כלומר מה טוענת חברת יס:
1 תהיה שקרן ותגיד שכל הממירים לא עובדים ואז נגיע מהר !!!
2 אם ממיר אחד לא עובד תהרוס גם את השני ואז נגיע מהר
3 לא מעניינת אותנו העבודה של הלקוחות שלנו אנחנו נבוא מתי שאנחנו רוצים
4 אם הבית שלך לא מואר באור זרקורים ויש לנו ליווי עד הבית אז אנו לא מחויבים לחפש
התנצלות על מהלך השיחה עם הנציג ופיצוי עבור הזמן שלי שבוזבז פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה