פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקלקל השלט של יס? - אתה תשלם נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
השלטים של יס לא מאריכים שנים, ובעלי תכולת חיים של שנתיים -שלוש לאחר מכן הם מתחילים "לזייף" ולא להגיב, לא משנה כמה מחליפים להם בטריות.
ב- YES מודעים לבעיה ולכן מציעים לך לגשת לסניף הדואר הקרוב להחליף את השלט, לכאורה.. שירות נהדר.

אולם- אם כבר ברווחים עסקינן מדוע לא להרוויח גם בפעולה זו.
באם תיגשו לדואר עם השלט יגבו מכם 50 ש"ח עבור השלט החדש.
למה? ככה.
שירות? לא בבית ספרנו.

שני השלטים בבית שלי ושני השלטים בבית הורי התחילו לזייף.. וגם הדודים שלי מספרים על בעייה דומה ... 300ש"ח... סך 6 שלטים...
מה יקרה אם יתקלקל לי הממיר.. אללא ירחמו...

מעניין מה הוט יציעו לי אם אני אעביר שלוש משפחות אליהם .

נ.ב
50 ש"ח זה רחוק מלהיות מחיר עלות של שלט.. כך שיש רווח ישיר לחברה מהחלפת השלטים.. כך שבעצם אין תמריץ לספק שלטים איכותיים יותר. כלומר - אם נספק סחורה פגומה = נרוויח יותר כסף...
הלקוח ניגש בעצמו לדואר ומחליף.. בלי טלפנים.. בלי מוקד שירות.. בלי עבודת טכנאי.. אמריקה. ביצה מטילה זהב.
כספי סוג הנזק :
החלפת שלטים בחינם! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 28.12.2008 בעניינה של הגב' שלומית.



חשוב לי ליידע אותך, כי yes עושה (ותמשיך לעשות) כל שביכולתה על מנת להביא לשביעות רצונם של כלל לקוחותיה.



אבקש להבהיר, סעיף 8 א' להסכם ההתקשרות קובע כי אחריות yes לציוד הקליטה היא לתקופה בת שנים עשר (12) חודשים מיום הצטרפות הלקוח ל-yes ובלבד שמדובר בנזק שייגרם מבלאי סביר.



ויובהר כי מדיניות yes בעניין אחריות yes לציוד הקליטה כאמור לעיל לא השתנתה מאז ומתמיד. במהלך "תקופת האחריות" מאפשרתyes ללקוחותיה להחליף את השלט שנמצא ברשותם בסניפי yes בימים א'- ה' בין השעות 8:30 ל-17:00 הממוקמים ב-רחוב היוזמה 6, אזור התעשייה כפר סבא, רחוב התעשייה 8 אזור התעשייה נשר וברחוב אדום 6, אזור תעשיה כנות, ללא תשלום מצד הלקוח. כמו כן, באמצעות סניף בנק הדואר (בהתאם לרשימת הסניפים הקיימת) בעלות של 49.90 ש"ח. יובהר כי תשלום נגבה רק עבור שרות ההחלפה באמצעות הדואר.



לאחרונה פעלה החברה לשם הרחבת הפריסה הארצית להחלפת שלטים ומתן אפשרויות נוספות להחלפה (באמצעות דואר שליחים, בנוסף על החלפה בסניפי רשות הדואר), וזאת בנוסף לאותן נקודות משווקים מורשים שסיפקו שירות זה, בהיקף מצומצם יותר, עד כה.



כחלק מן ההערכות המחודשת, החליטה החברה לממש את זכותה ולגבות תשלום עבור החלפה ותיקון השלט, בהתאם למחירון החברה המתעדכן מעת לעת.



חשוב להבין, כי תשלום זה אינו מגלם את מחירו של שלט חדש, אלא נגבה רק עבור העלות (היחסית) של תיקון וחידוש השלט, כתוצאה מנזק ו/או בלאי. עוד יודגש, כי ע"פ מחירון החברה, הותר לה (באישור המועצה לשידורי כבלים ולווין) לגבות תשלום הגבוה מזה שנגבה בפועל כיום עבור השירות הנ"ל.



על מנת לתת שירות טוב יותר ללקוחותיה, ערכה החברה הסכם עם רשות הדואר, המאפשר לחברה לתת את שירות החלפת השלטים, בפריסה ארצית רחבה (אף יותר מזו שהייתה עד כה), העומדת על עשרות סניפים של רשות הדואר ברחבי הארץ.



yes מעניקה לשלט אחריות של שלושה חודשים, במהלכם הנך יכולה להחליף את השלט ללא כל תשלום נוסף. לאחר אותם שלושה חודשים, יגבה תשלום בעבור החלפת השלט, כאשר יש להבין כי תשלום זה אינו מגלם את מחירו של שלט חדש, אלא נגבה רק עבור עלות התיקון וחידוש השלט, כתוצאה מנזק ו/או בלאי.



יובהר כי בערוץ yesinfo באפיק 144 שבממיר ניתן כל המידע על סניפי הדואר בהם ניתן לבצע החלפת שלטים .



אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה