פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלומים לאחר ניתוק מחברת יס נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
לאחר כ6- שנים שהייתי מחובר ליס התקשרתי אליהם בכדי לבדוק אפשרות לעבור להוט נאמר לי כי אני מסיים את ההתקשרות בתחילת דצמבר אך אין לי דמי יציאה אם אני עוזב אותם כעת (נובמבר) התקשרתי בתאריך 16/11/08 וביקשתי להתנתק מהם, לאחר מכן התקשרתי לחב' הוט והזמנתי אותם להתקנה, התחברתי לחב' הוט בתאריך 30/11/08 ובתחילת דצמבר חויבתי ע"ס 320 ש"ח מחב' יס, פניתי לחברה לשאול מדוע גבו ממני סכום שהוא גבוה מהתשלום על חודש מלא (269ש"ח)ונאמר לי כי בחודש הבא אקבל זיכוי ושהייתי אמור להיות מחוייב עד ל-18/11/08 המתנתי חודש שלם בכדי לקבל החזר ואז להפתעתי הורידו לי מכרטיס האשראי 716 ש"ח. פניתי שוב לחב' יס כדי לברר על מה הם גונבים אותי ושוב אמרו לי כי בחודש הבא אקבל החזר על כל הסכום שנגבה ממני.
אני לא יודע מה לעשות מולם, רציתי לחסום מול חב' האשראי את חב' יס כדי שלא יגנבו ממני עוד סכומים אבל חב' יס טוענת כי זו הדרך היחידה להשיב לי את כספי.
אין לי כוח להתמודד מולם במיוחד בתקופה זו בה אני נמצא רוב זמני בטייסת בחה"א בגלל המצב הבטחוני.
אנא עזרו לי לקבל חזרה את כספי.
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום ה- 12.1.09 בעניינו של מר אביטל.



ראשית אציין כי צר לי ללמוד על החלטתו של מר אביטל להפסיק התקשרותו עם חברתנו.



חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים ומסלולי צפייה שונים לקהל לקוחותיה בתנאי הצטרפות טובים במיוחד, כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסוימת. בכפוף לתנאי המבצע אליו הצטרף מר אביטל ביום ה- 14.12.2007 מתחייב הלקוח להישארותו כלקוח נאמן לחברה למשך 12חודשים ובמידה ויפסיק התקשרותו טרם תום תקופה זו, יחויב בגין "החזר עלות ההטבה שניתנה".



ביום ה- 16.11.2008 התקבלה פנייתו של מר אביטל בחברתנו בבקשה לסיום ההתקשרות וביום ה-1.12.08 התקבלה ב yes הודעה מחברת הכבלים באשר למועד חיבורו אליהם ביום ה-2.12.08, שירותי הצפייה הוסרו מהמנוי לרבות החיוב בגינם ביום ה-3.12.08.



על פי נוהלי החברה ובהתאם לחוק עם קבלת בקשה לסיום ההתקשרות עלינו להפסיק את שירותי הצפייה והחיוב בגינם בטווח של 48 שעות ממועד הבקשה או לחלופין במועד על פי בקשת הלקוח ובהתאמה למועד תום תקופת מבצע והתחייבות לחברתנו ולתאם מועד לאיסוף ציוד הקצה מבית הלקוח.



בשיחותיו של מר אביטל הובא לידיעתו כי המנוי יזוכה בגין כל חיוב החל מ-48 שעות לאחר קבלת בקשתו הראשונה לסיום ההתקשרות.

במקביל לאור האמור לעיל בנושא מועד תום תקופת מבצע והתחייבות במנוי, עם סיום ההתקשרות של מר אביטל מול חברתנו לפני תום תקופת המבצע ובכפוף לתנאי המבצע שהיה מעודכן במינויו חוייב מינויו בהחזר עלות הטבת המבצע בסך 699 ₪.

עם קבלת פנייתך זו נערך שיקול בנושא והוחלט כי באופן חריג, לפנים משורת הדין ולאור העובדה כי מר אביטל סיים התקשרותו ביום ה-3.12.08, להלן 11 יום לפני תום תקופת המבצע אשר היה מעודכן במנוי אנו נזכה את חשבונו בגין חיוב החזר עלות הטבת המבצע ונבצע החזר כספי בסך 699 ש"ח לחשבונו באמצעות אמצעי התשלום אשר היה מעודכן במנוי, לחלופין לא יבוצע זיכוי בגין דמי המנוי מ-48 שעות לאחר קבלת בקשת הניתוק ועד להפסקת החיוב לאור העובדה שבפועל מר אביטל היה אמור לשלם בגין דמי המנוי עד למועד תום תקופת המבצע ביום ה-13.12.08 ובפועל חויב עד ליום ה-3.12.08 בלבד (זאת כדי שלא יחויב בגין החזר עלות הטבת המבצע).

נשמח אם בעתיד יבחר מר אביטל לשוב ולהימנות עם קהל לקוחותינו.

בברכה ,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה