פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
היצטרפות למיבצע בחוסר ידיעתנו נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוייה של יס שנית רבות

בתאריך 29/06/2007 הצטרפתי למיבצע שהסתיים ב-23/06/2008.

בתאריך 23/06/2008 צירפו אותי למיבצע חדש ללא ידיעתי וללא כול אישור ממני.

בעל החשבון הינו בעלי : רפאל בן-דניאל ז"ל שניפטר לפני כשנתיים שנרשם בטעות כבעל החשבון למרות שביקשתי מפורשות לשנות מיספר פעמים טעות זו עדיין נגררת ומיתעלמים מבקשותי ופוגעים בריגשותי.

בבירור עים נציג לקוחות בתאריך 5/01/2009 הועלו בפניה טענותי ןלטענם YES קיבלה אישור טלפוני למיבצע החדש.

הנני מכחישה בכול תוקף אישור כול שהוא שניתן לכם בכתב ו/או בעל פה להיצרפות למיבצע החדש על ידי.

למרות כול זאת לאחר ששמעתי את תנאי המיבצע בפעם הראשונה וההיתחייבות שבצידה אינני מסכימה לתנאי המיבצע וביקשתי לנתק אותי מיידית ללא כול תנאים וללא כול חיובים וקנסות.

יס דורשים 400 ש"ח על ניתוק - מה עושים אני צריכה עזרה.

קיבלתי מהוט מיצע הרבה יותר מישתלם וניגרם לי כאן נזק כספי מעבר לעוגמת הנפש וחוסר ההגינות מיצדם.

המנוי שלי מנוהל באופן לא חוקי בעליל בעל החשבון הינו בעלי והם לא מוכנים לשנות את שם בעל החשבון על שמי ואני לא מבינה באיזו רשות הם בכלל מחדשים לי את החוזה לא על שמי ולא ברשותי.

אין לי כוח למלחמות האלה תנו לי מנוחה גם בלי זה קשה לי.

אתם מנצלים את מצבי האישי לטובתכם האישית ללא רחמים ובחוסר תום לב תוך פגיעה ברגשותי ובפרנסתי.

בתודה
פריאל בן-דניאל
כספי סוג הנזק :
ניתוק מיידי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 12.1.09 , בהמשך לפנייתה של הגב' פריאל (פנייה על שם דוד בד) בנושא התכחשות להסכמתה למבצע חדש וסיום ההתקשרות, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.



הגב' בן דניאל פנתה ל yes בכתב ביום 6.1.09 באופן ישיר בפנייה זהה ובהתאם לכך נערכה בדיקה מקיפה למול רשומות המערכת והגורמים הרלוונטים. ביום ה- 8.1.09 נשלחה תשובתנו אל הגב' בן דניאל באמצעות הדואר.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה