פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת חוזה וחיוב כספים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נשר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי יוסי ואני מייצג את אבי אריה יוסף בעל המנוי ת.ז 26118059
בתאריך 14.9.08 נפגשה איתי סוכנת מכירות של חברת יס בשם
שני אלבז העובדת בנשר. ישבה איתי ועם אחי ולאחר הסבר על
חברת יס הבטיחה שכל הערוצים יהיו פתוחים כולל ערוצי הספורט למינהם
במחיר של 219 ש"ח בחודש ובנוסף בחודש הראשון אקבל זיכוי של 100 ש"ח בעקבות זה שאני פותח את הערוץ הרומני. בנוסף נאמר לי שאקבל התקנה
של 2 ממירים נוספים 4-5 ללא תשלום נוסף.
בתאריך 2.10.08 אבי אומר לי שהוא חוייב ב-533 ש"ח, מה שהיה צריך
להיות מחוייב רק 119 ש"ח בחודש הראשון.
התקשרתי ליס ואמרו שחוייבתי על התקנת עוד 2 ממירים ועל ערוצי
הספורט הפתוחים.
הסברתי להם שישבה מולי הסוכנת שלהם וזה מה שהובטח לי (יש לי
חוזה ובו כתב ידה שאומר התקנה ללא חיוב וזיכוי 100 ש"ח).
נאמר לי שיבררו את הנושא ולבנתיים הגיע החודש הבא וחוייבתי ביותר
מ- 300 ש"ח על מה שכביכול בחודש השני הייתי צריך להיות מחוייב
ב-219 ש"ח
זאת אומרת שעל חודש וקצת שילמתי מעל 800 ש"ח לחברת יס.
באין ספור טלפונים לחברת יס ביקשתי שיזכו אותי על הסכום ושאני
ימשיך לראות את הערוצים שהובטחו לי.
נציגה בשם דניאל אמרה לי שלא ניתן לראות את ערוצי הספורט (
פרימיום) ללא תשלום נוסף, לאחר הסבר שאמרתי לה שזה מה
שהסוכנת שני אלבז הבטיחה היא אמרה שזה לא יכול להיות ואם איני רוצה
אז ינתקו אותי מ"יס" ויחזירו לי את הכסף. מאחר ושמעתי על חברות
כאלו שאלתי אם לא אחויב בהתנתקות ונאמר לי על ידה שלא.
ויזוכה כספי לחשבון בסך 388 ש"ח ולאחר החזרת הממירים בעוד ההפרש
של 158 ש"ח הסכמתי לדבר וסוכם שיבואו לקחת את הממירים.
במהלך החודש התקשרו לתאם איתי את החזר הממירים ואמרתי להם שעוד
לא זוכתי על ה-388 ש"ח שהובטחו לי, ביררתי את הנושא ונאמר לי שקודם אחזיר את הממירים והסכמתי אך בבירור אם הנציג נאמר לי שאחוייב בגין התנתקות ב- 400 ומעלה, הסברתי שלא אני ביקשתי להתנתק ושחברת
יס לא עמדה בהסכם שנציגה בשם דניאל אמרה שלא אחוייב בשום דבר
נוסף אלא רק יזוכהו נאמר לי שככה זה.ואין מה לעשות.
אבקש את עזרתכם בשמי ובשם אבי שלא כל כך מבין בזה הוא אדם מבוגר
ונלחץ מכל החיובים שלא היו צריכים להיות.
תודה מראש יוסי-0523225129 מייל- [email protected]

יש עוד הרבה דברים שלא עמדו בהם כמו: לא נחייב אותך כל עוד
אתה מחובר להוט ובנוסף

כספי סוג הנזק :
החזר החוב ופיצוי עוגמת נפש פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 19.01.09, בהמשך לפנייתו של מר יוסף בשם אביו אריה יוסף מיום ה- 5.1.09 חיובים כספיים.



מר יוסף הצטרף לשירותי yes ב ביום 15.9.08 .בפנייתו לשירות הלקוחות טען שהובטחו לו מוצרים שאינם מגובים במסמכים החתומים הנמצאים ברשותנו. עוד בטרם הסתיים הבירור בעניינו למול מנהלי המכירות, החליט לסיים ההתקשרות. לפנים משורת הדין, זוכה חשבון המנוי בסך 388.91 ש"ח, בגין עלויות ההתקנה, עוד ביום 31.10.08 .



לגבי החזר עלות ההטבה , באופן חריג ולפנים משורת הדין לא יחויב המנוי בגין החזר עלות ההטבה, וההתחייבות בגינה, בסך 419 ש"ח, בוטלה.



אשמח לעמוד לשירותך במידה ותידרשנה הבהרות נוספות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה