פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עקוב בהתקנת השירות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏02 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
ברצוני להתלונן על שירות לקוי שאני מקבל מחברתכם. בתאריך 2/01/2009 עברתי לדירה חדשה בראשון לציון, שבועיים לפני המעבר יצרתי קשר עם חברתכם וביקשתי להתחבר לשידורי טלוויזיה באמצעות חברתכם. בשיחה עם לימור מסרתי כי אני עובר לבניין חדש שבו אין תשתית וצלחת של חברת יס. לימור תיאמה איתי התקנה לתאריך 02/01/09.
שבוע לפני תאריך ההתקנה התחילו לצלצל אלי נציגות של יס בין 3 ל5 פעמים ביום בבקשה להקדים את ההתקנה, למרות שהסברתי כי אני עובר לדירה רק ב2/01/09 הטלפונים המשיכו להגיע יום יום.
בתאריך המעבר 2/01/09 הגיע לביתי טכנאי של חברתכם אשר מאוד הופתע לגלות שמדובר בבית חדש שאינו מרושת ולכן אינו יכול לבצע התקנה, אותו הטכנאי זימן למקום מפקח אשר קבע שיש להתקין בבנין ממשהו מסוג ( (Bוהדבר יבוצע ביום ראשון. ביום ראשון 4/01/09 (לאחר שלקחתי יום חופש במיוחד בכדי להמתין לטכנאי של יס) העירו אותי ב8 בבוקר ואמרו כי המתקין כבר בדרך אלי, המתקין הגיע בפועל בשעה 12:00 לערך (מיותר לציין שזו הפרה של חוק הטכנאים). הטכנאי שהגיע למקום הסתכל על הבית מבחוץ ומסר לי כי אינו יכול לבצע ההתקנה מכיוון שהמפקח שהיה ביום שישי בביתי טעה ובבנין שבו אני גר צריך להתקין B ו M (אין לי מושג במה מדובר) ואינו יכול לבצע את ההתקנה מכיוון שאין לו את הציוד המתאים אבל הבחור הרגיע אותי ואמר שמכיוון שכרגע מצב ההתקנות חלש אין לא ספק שכבר למחרת יגיע אלי טכנאי ולקראת הערב אני כבר אוכל לצפות בטלוויזיה. יצרתי קשר שוב פעם עם לימור מחברתכם אשר מסה לי כי הייתה טעות ובמערכות שלכם הבית שלי מופיע כבית מרושת, לטענה שלי כי מסרתי ביום ההזמנה כי אין צלחת על הבית מכיוון שמדובר בבית חדש ואני הדייר הראשון ושנכנס אליו לא הייתה לה תשובה. דרשתי לשוחח עם מנהל אשר יוכל לפטור לי את הבעיה, לאחר המתנה של 15 דקות על הקו ענה לי בחור בשם אסף אשר הציג עצמו כמנהל. חזרתי שוב פעם בפני אסף על הסיפור ההזוי וביקשתי ממנו להתערב ולעשות את הכול בכדי שלמחרת אני אוכל לצפות בטלוויזיה, אסף הבטיח שהוא יעשה הכול. כשעתיים לאחר השיחה עם אסף יצרה איתי קשר בחורה נוספת שאני לא זוכר את שמה ועדכנה אותי כי ההתקנה תואמה ל22/01/2008!!!.
אינני צריך לספר לכם על המצב הביטחוני במדינתנו כרגע, יש לי ילד בן שנה חוצי בביתי ולאחר שהודיעו כי גם תושבי ראשון אמורים להכין את המקלטים בביתם אני נמצא בלי טלוייזי בבית ומנותק מאמצעי התקשורת. דבר נוסף הוא שלקחתי יום חופש במיוחד בכדי לחכות לטכנאי של יס ונכון לכרגע אני אצטרך לקחת יום חופש נוסף על חשבוני כמובן מכיוון שההתקנה לא בוצע בזמן כפי שהובטח.
אני מבקש מכם בכל לשון של בקשה להקדים את ההתקנה לימים הקרובים.

נזק כספי סוג הנזק :
התקנת שירות בדחיפות פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 18.1.2009 בעניינו של מר אנדלר.



פנייתו הזהה של מר אנדלר התקבלה בחברתנו ביום 6.1.2009 ובהתאם לכך טופל ישירות על ידי נציגינו.



כמו כן, ביום 19.1.2009 חובר ביתו של מר דני אנדלר לשירותינו.



אנו מאחלים למר אנדלר ובני ביתו צפייה מהנה.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה