פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ממיר HD מקולקל ולא רוצים לקבל חזרה אחרי חצי שנה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
הנדון: מכשיר HD שהוזמן על ידי ביוני 2008 ועד היום טרם פועל כראוי
שלום רב,
ביוני 2008 בעקבות פרסום ב יס עודות מכשיר HD שנמצא לשימוש הציבור – הזמנתי מכשיר כזה לביתי.
מייד עם תחילת ההפעלה של המכשיר הקליטה של תוכניות HD השתבשה והסימן תקלה עלה חדשות לבקרים על המסך. פנינו כמובן לשירות יס ונענו שטכנאי יגיע לביתנו.
אם הגיעו ניסה הטכנאי לשנות כבלים- לשנות חיבורים ועוד ולצערנו דבר לא עזר – אזי הוא הסביר לנו שיש להחליף גרסת תוכנה ב HD וזה יעבוד עניין של כמה ימים.
לאחר זמן מה פנינו בשנית (לא ביצעתי רישום מדויק של כול ביקור) הגיע שוב טכנאי לביקור – המכשיר החל לשדר HD אבל לא עבר זמן רב ו התקלה חזרה על עצמה כלומר בעצם נמשכה – כמובן שבחופש הגדול לא צפינו כמעט בסרטי ה HD אבל סבלנותנו נמשכה.
וכך הריטואל חוזר על עצמו – אחת לכמה זמן המכשיר משדר ואחת לזמן מפסיק לשדר.
הטכנאים שביקרו בביתנו (אחד מהם השאיר אפילו את מספרו הפרטי) ביקשו מאיתנו בכול לשון של בקשה לא לקרוא לשירות בחודש הקרוב למרות שישנה תקלה מאחר ואם הם מוחזרים לתקלה במהלך ימים או שבועות לאחר שביקרו יס מורידה או קונסת אותם על שירות "גרוע" ללקוח. מאחר ואנו בני אדם מתחשבים ניסינו לא לגרום לטכנאים נזק אישי.
מחודש נובמבר והילך המצב החמיר מאחר ולא רק שה HD לא משדר רוב הזמן (ראה סעיף תקלה) גם אין קול! פשוט כך. הוזמן טכנאי ולאחר שמיצה את כול יכולותיו ו שני ביקורים נוספים הוחלט שיש להחליף מכיר. בתחילת דצמבר 2008 הגיע מכשיר חדש שעבר כשבוע ומחצה – ואז נעלם ובא הקול ויחד איתו תוכניות ה HD נעלמו כליל. פנינו שוב ל יס לקבלת עזרה – נאמר לנו לנתק הכבל לחבר המתח ועוד "משחקים" עם המכשיר והתקלה מסרבת להיעלם.
ביום חמישי 1 לינואר 2009 חצי שנה לערך מאז קיבלנו את המכשיר הראשון – הגיע בפעם המי ידוע כמה, טכנאי סימפטי שבדק את המכשיר HD והחליף כבלים וניסה כול קומבינציה של חיבורים, הסביר לי שאין מה לעשות המכשיר HD כנראה לא מתאים לכול סוגי המסכים (מסכי ה HD ) ואולי בעתיד יהיה להם מכשיר עם תוכנה שתתאים בשלב הזה ממש אין מה לעשות! אמר שיצא מכאן יזמן את האחראי שלו לראות וכדי להחליף לי למכשיר מהסוג הרגיל.
ביום חמישי כשצלצלתי שוב לחברת יס להפתעתי הרבה הודיעו לי שהטכנאי השאיר הודעה במערכת שצריך להחליף כבל ואז הכול יסתדר – כך נאמר על ידו וזה מה שהוא קבע בבדיקה – מה שאיננו נכון לחלוטין!
הבוקר 4 בינואר 2009 כשצלצלתי לבקש שיגיעו לקחת את המכשיר הודיעו לי ששוב צריך לבוא טכנאי להחליף כבל! סבלנותי פקעה- ביקשתי את האחראי בחברה ולהפתעתי ענתה לי בחורה משרות לקוחות בצורה חצופה ומבזה שאני לא יודע מה אני מדבר שצריך רק להחליף כבל ושאם אני רוצה להחזיר המכשיר אני נקנס על ידי החברה ב ככה וככה.
לא מספיק שסבלנותי נמשכה חצי שנה עכשיו בחורה חצופה שאיננה מבינה מה זה יחס ללקוח שמשלם ממיטב כספו עבור שירות שלא מקבל מדברת אלי בצורה חצופה – צועקת עלי שאני אקשיב לה ודורת ממני פיצוי במקום לבוא ללקוח ותיק כמוני להקשיב ולתת שרות שהייתי מפה מחברה כמו יס. חבל שהדברים מגיעים לידי כך.
אני מבקש לפעול בדחיפות להסדרת העניין – אם הדבר לא יענה עד סוף שבוע, אאלץ לנקוט בהליכים משפטיים נגד חברת יס, כמו כן אפרסם את הסיפור שלי כשאפנה לכולבו טק, לאמנון לוי אפרסם את הסיפור בכול אתרי הבלוגים ואתרי האינטרנט שאני מכיר וכן לכול גורם עיתונאי שיש לי יד במתן שירות ללקוחות - זה לא איום חו"ח וגם לא כוונה שכזו אלא פעולה לגיטימית של לקוח שמבקש בסך הכול לקבל מה שמגיע לו לאחר חצי שנה של תשלום עבור מכשיר לא תקין!
בברכה
עמוס טלמור
כספי סוג הנזק :
החזרת המכשיר וביטול החיובים מהיום הראשון פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 18.1.09 , בהמשך לפנייתו של מר טלמור מיום ה- 6.1.09 בנושא תקלות צפייה באמצעות מכשיר ה-HD, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.



מר טלמור פנה ל yes בכתב ביום 4.1.09 באופן ישיר בפנייה זהה ובהתאם לכך נערכה בדיקה מקיפה למול רשומות המערכת והגורמים הרלוונטים. ביום ה- 13.1.09 שוחחה נציגתנו לפונית למול הלקוח וטיפלה בפנייתו לשביעות רצונו , במועד זה גם נשלח מכתב הכולל את סיכום שיחתם אל מר טלמור באמצעות הדואר.



להלן העתק תשובתנו כפי שנשלחה אל מר טלמור ישירות באמצעות הדואר :



בהמשך לשיחתנו הטלפונית במועד מכתבי זה ברצוני להעלות על הכתב את עיקרי הדברים לבקשתך:



בחשבונית לחודש דצמבר 2008 חויב מינויך חיוב שגוי בגין שרות טכנאי להחלפת מכשיר ה-HD בעלות בסך 139 ש"ח , יבוצע זיכוי למינויך בגין חיוב זה ואנו מעבירים התנצלותנו הכנה.



לאור פנייתך זו ולאור העובדה כי לא היית מרוצה מהצפייה בטכנולוגיית ה-HD תואם מועד להחלפת המכשיר לממיר רגיל ביום ה-15.1.09 בין השעות 1600 ל-1900 והוחלט כי מינויך לא יחויב בגין עלות שרות הטכנאי לביצוע ההחלפה ובגין החזר עלות הטבת המבצע. בנוסף הוחלט כי נעניק זיכוי בגין עלות דמי השימוש במכשיר לתקופה בת 4 חודשים עקב תקלות צפייה, זיכוי בסך 159.60 ש"ח.



זיכויים אלו יופיעו בחשבונית חודש ינואר 2009.



שמחתי להעניק לך כמחווה שרותית 3 סרטי DvdBox (לא כולל סרטי ארוטיקה) להזמנה ללא תשלום ובתוקף של שנה עד לתאריך 12.1.2010.



לשירותך בכל עת,



בברכה,



חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה