פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש וזילזול בלקוח נושא התלונה:
‏שבת ‏22 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
לפני כשנה היה לי מנוי ליס חברת הכבלים לאחר כחצי שנה אני ובן זוגי עזבנו את הדירה המושכרת ויצרתי קשר עם יס במטרה להקפיא את המנוי כי עברנו לגור בבית הוריו אשר להם יש כבר מנוי ליס. הקפיאו לי את המנוי ל4 חודשים בתום הארבעה חודשים אני ובן זוגי עדיין לא מצאנו דירה ויצרתי קשר עם יס האם אפשר להקפיא או שאני יתנתק סופית. ככה משכו אותי שבועיים נבדוק לך אם ניתן ,בסוף אמרו לי שלא אז ביקשתי לנתק בידיעה שאני יאלץ לשלם קנס וגם פה משכו אותי והמשיכו לחייב לי את החשבון כל פעם בתירוץ שלא ביקשתי לנתק יום יום עברתי איתם ויכוחים שאני רוצה שינתקו אותי ושיפסיקו לקחת לי כסף מהחשבון(כהוכחה לפירוט השיחות שיש לי עם יס). כל תחנוניי לא עזרו והמשיכו לחייב אותי אז פניתי לחברת האשראי שיפסיקו לקבל חיובים מיס נאמר לי שיס תוכל להמשיך לחייב אותי במשך חודש ממועד הבקשה ורק אח"כ הם יחסמו. משום מה יס לא יצרו איתי קשר כי כנראה פשוט זה לא מעניין אותם.לאחר כ5 חודשים קיבלתי שיחה ממשרד עורכי דין של יס שאני חייבת 1300 ש"ח והוצאו לי צו הוצעה לפועל ממערכת בתי משפט בלי שפנו אליי לטענתם שלחו לי מכתב רשום אך לדירה המושכרת שכבר לא הושכרה על ידינו , וזאת הם יודעים כי את האיסוף של הציוד הם ביצעו מהכתובת הנוכחית. יש להם את הטלפון הדבר הכי פשוט היום שבו ניתן ליצור קשר עם לקוחות אם הם באמת היו רוצים.הסיפור הזה פשוט פגע בי ,בייחוד שכל ניסיון של יצירת קשר עם יס היה אך ורק דרכי.ככה יס גורמת ללקוחות להתרחק מהחברה ולא רק זאת לא להתקרב אליה לעולם את הקנס אני ישלם אבל זה כלום לעומת אובדן לקוח (אני ומשפחתי היינו מנויים שנים ביס). בנוסף ליחס המזלזל מצד יס ובכך שאותם לא מעניין ,הלקוח הוא רק עוד מספר אז כל בעיה הם מפנים למשרדי העו"ד שלהם שכנראה לא חסר איתם בעיות וגם הם ביחס המזלזל שלהם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 18.1.09 בהמשך לפנייתה של הגב' אזולאי בנושא דרישת תשלום ע"י בא כוחנו , אבקש להשיב בנושא.



המנוי על שם הגב' אזולאי מטופל משפטית ע"י בא כוחנו החל מיום ה-1.7.08 עקב חוב כספי וביטול אמצעי תשלום ע"י הלקוחה.



לצערי לא נוכל לתת פרטים באשר להתנהלות במנוי הנדון, זאת מתוך רצון לשמירת חיסיון ופרטיות ללקוחותינו.



בכל פנייה בנושא שלעיל על הלקוח ליצור קשר למול בא כוחנו עו"ד שפירא 03-5653399.



בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה