חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 12.1.09, בהמשך לפנייתו של מר אקסנסב מיום ה- 9.1.09 בנושא תקלות צפייה.
מר אקסנסב חובר לשירותינו ביום 8.1.09 . הטכנאי יצא מביתו כאשר 4 הממירים שהותקנו עובדים, ורואים תמונה תקינה. לקראת חצות התקשר הלקוח לדווח על תקלה, ב 3 ממירים. בשעות אלו לא ניתן לתאם קריאת שירות. למחרת בבוקר, 9.1.09 יום שישי , ניסו לתאם לאותו היום - ללא הצלחה ,ולכן תואמה הקריאה ליום ראשון.
אשמח לעמוד לשירותך במידה ותידרשנה הבהרות נוספות.
|
פתרון: |
|
|