פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנת ממירים תקולים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב8/1/09 הגיעה אלי מתקין של יס לנתק אותי מהוט ולחבר 4 ממירים של יס.
שעתים אחרי העזיבה שלושה ממירים שהותקנו לא עבדו .

כאשר התקשרתי לחברת יס הפתרון היחידי שהיה זה לחכות ליום ראשון שיגיעה טכנאי להחליף אותם (כל הסוף שבוע אני בלי טלויזיה בבית)

5 שנים בהוט ופאם אחת לא הייתה לי בעיה אם ממירים ועכשיו אני יום אחד ביס וכבר מתחיל הכאב ראש .
נראה לי שהפתרון הכי טוב זה לחזור להוט ולישון בשקט
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 12.1.09, בהמשך לפנייתו של מר אקסנסב מיום ה- 9.1.09 בנושא תקלות צפייה.



מר אקסנסב חובר לשירותינו ביום 8.1.09 . הטכנאי יצא מביתו כאשר 4 הממירים שהותקנו עובדים, ורואים תמונה תקינה. לקראת חצות התקשר הלקוח לדווח על תקלה, ב 3 ממירים. בשעות אלו לא ניתן לתאם קריאת שירות. למחרת בבוקר, 9.1.09 יום שישי , ניסו לתאם לאותו היום - ללא הצלחה ,ולכן תואמה הקריאה ליום ראשון.



אשמח לעמוד לשירותך במידה ותידרשנה הבהרות נוספות.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה