פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבת כסף שלא כדין נושא התלונה:
‏יום שישי ‏09 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 09/01/09 קיבלנו חשבונית של יס ובה אנו נדהמים לראות חיוב של 61.70 ש"ח על "הזמנת סרטים ארוטיים" שככל הנראה מבחינת יס התבצעו ב אפריל ומאי 2008. בשיא הוצפה הם מחייבים אותנו 10 חודשיים אחרי.
וזאת לאחר שהתנתקנו ואמרו לנו בפירוש שאין כל חוב ליס.
דיברנו עם האחראית והודענו לה שאנו משפחה מסורתית ואין אנו רואים את הסרטים הללו. בטח לא בשעה שלוש לפנות בוקר.
את הנציגה זה לא עניין.
הודענו לה שאם הם לא מזכים את הגניבה שהם גבו אז אנו מעוניינם לנתק.
הנציגה אמרה שאין בעיה והודיעה על ניתוק.כך לא מתנהלת מנהלת שקוראת לעצמה כך.לא מנסה לעזור,שיא החוצפה לחייב על משהו שלא השתמשנו וגם כן לאחר יותר מ 10 חודשים.אני מצפה לתשובה למה חייבו 10 חודשיים אחרי ולמה מתנהגים בזלזול ללקוחות שלכם.זה לא מכובד.
עלבון ועוגמת נפש. סוג הנזק :
פיצוי על העוול.וזיכוי כספי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 12.1.2009 בעניינו של מר צדוק.



בהתאם לרשומות yes נמצא כי ביום 12.1.2009 סוכם למול מר צדוק על אישור חריג לזיכוי חשבון המנוי בגין חיוב הזמנת סרטים ועל המשך התקשרותו למולנו.



אנו מאחלים למשפחת צדוק המשך צפייה מהנה.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה