פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שידור עם רעשים + שירות לקוחות מזעזע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מוהליבר 12 יהוד כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני שבועיים רכשתי כרטיס טלויזיה למחשב שלי וחיברתי למערכת בבית ואז התחלתי לשמוע שידורים עם "רעשים" ובאיכות נמוכה בהתחלה חשבתי שיש לי בעיה בכבלים של המערכת ואז החלפתי אותם אחרי זה החלפתי מערכת STEREO וגם שם היו רעשים החלפתי גם את הכרטיס TV ונשארו הרעשים , תודות לכרטיס טלויזיה גיליתי שיש לי רעש בשידורים של YES פשוט הרעשים ב TV חלשים יותר כי המגבר שם חלש יותר מהמגבר של המערכת STEREO רק שמתקרבים לטלויזיה שומעים רעש וביום שישי 9.1 הזמנתי טלפונית טכנאי של YES אלי הביתה ליום ראשון 11.1 אני חייב לציין שלפני זה באו אלי 3 טכנאים כדי להחליף ממירים שרופים בלבד וקיבלתי ממירים לא חדשים משופצים אחד עם RF עקום וכו' ... בא אלי טכנאי בשם עודד הסברתי לו את הבעיה הוא קצת הסתבך והתקשר לר"צ שלו שהייתה לו אבחנה מפתיעה " בעיה בארקה " הוא ניהיה חשמלאי מוסמך ( הוא שם איזולטור מסנן רעש לא עזר ) התקשרתי לשירות הפנו אותי לבחורה בשם " אילונה" שהיא נציגה בכירה וממנה קיבלתי תגובה כזאת : " תוריד את התונים , היו אצלך 3 טכנאים על אותה תקלה אתה שקרן ( שקר מוחלט באו 3 טכנאים על ממירים שרופים ) , אתה לא נורמלי , מה אני חברה שלך איך אתה מדבר אלי , אתה שקרן מתחזה לאבא שלך , אנשים מתים במלחמה ( עזה ) ומה שמפריע לך זה הרמקולים שלך ( סיפרתי את זה גם למנהל שלה שגם אליו נגיע ירין ) , דיברתי אלייך ככה כי העלת לי את הסעיף , אני מרחמת על אלה שאתה עובד אצלם , אם הייתי לידך הייתי מראה לך מה זה " , אני הייתי נסער דיברתי בקול רם אבל אני חושב שזאת זכותי המלאה בתור לקוח שקוראים לו שקרן ומשאירים אותו עם תקלה ללא פיתרון , היא אמרה שהיא תפנה אותי למנהל שלה נתנה לי זמן של 3 שעות שהיא ראתה שאני מתעקש לדבר עם מנהל ולא לחכות 3 שעות היא שמה אותי פעמיים על " השתק " 10-15 דקות ואז ניתקה לי את השיחה בפנים " הוא יתקשר ביי"
בחור בשם ירין מנהל בכיר בשירות התקשר אלי סיפרתי לו את הבעיה שלא נפתרה והוא הקשיב ואמר לי שהטכנאי שבא אלי ( עודד ) אמר לו שיש לי בעיה בארקה ואם לא יש משהו גוף זר בבית שעושה לי רעשים ממש XFILES אני חייב לציין שבלי הממיר אני שומע מוזיקה דרך המערכת מצויין ... גם מהטלויזיה לממיר יש רעשים אבל פחותים הוא הציע שיבוא אלי טכנאי שיבדוק ואם שוב יש רעשים וזה בגלל גוף זר שיש לי בבית ולא ארקה אני אשלם 149 ש"ח ממש תיקים באפילה ... פתאום האבחנה של החשמלאי מוסמך ארקה הופכת ללא רלוונטית למרות שהם עד עכשיו טענו שיש לי בעיה של ארקה אחרי שיחה ודין ודברים ירין " המנומס" הפך את עורו והתחיל לדבר בצורה קולנית ציטוט מהשיחה : " אין לך בעיה בממיר אולי יש לך בעיות של רגשי נחיתות זאת לא אשמתי " , שאמרתי שזה לא סיגנון של מנהל בשירות הוא אמר " תתלונן אתה לא מפחיד אותי " שיבדקו בהקלטה שלהם אם אני משקר ככה מדברים אל לקוח ? העיקר שהם יודעים ללכלך על החברה המתחרה שלהם בכמויות .
בסופו של דבר נשארתי עם בעיה ובלי פיתרון אני בכל זאת אגש לחשמלאי מוסמך ואם ארקה זאת לא הבעיה אני אדרוש פיצוי כספי על עוגמת הנפש שנגרמה לי שירות טלפוני ברמה נמוכה מאוד טכנאים שמשדרים חוסר מקצועיות , תקלה שלא נפתרה ביזבוז של זמן יקר , ותשלום לחשמלאי מוסמך לחינם .
הטכנאי עודד אמר לי בפירוש : " אם תשלם לחשמלאי מוסמך והבעיה זאת לא ארקה YES ישלמו לך את כל הסכום גם אם אנחנו הורסים טלויזיה אנחנו משלמים עליה "
אילונה הנציגה בכירה אמרה שבמידה ואין בעיה של ארקה YES ישלמו לי רק 50 אחוז מהסכום כמובן שלא הסכמתי ובשיחה עם ירין מנהל בכיר הוא אמר שגם 50 אחוז הם לא מתכוונים לשלם לי קצת מוזר לא ?
אם אחרי בדיקה אצל חשמלאי מוסמך יאמר לי שהבעיה לא אצלי בארקה אני רוצה מכתב שלכם שאין לכם אפשרות לספק לי שידורים ללא רעש ואין לכם פיתרון לזה , אם יש לכם בעיה לספק שידור ברמה של קולנוע ביתי שמע " מערכת STEREO " או מגבר חיצוני זכות הציבור לדעת לא כולם רוצים לשמוע קול דרך TV וברעשים חלשים בגלל המגבר החלש של ה TV כברירת מחדל
אני לא מתכוון לעבור בשקט על היחס והצורה שבה דיברו אלי בשירות לקוחות ממש מביש ומעליב וזאת נציגה בכירה ומנהל בכיר ממש בושה וחרפה.
כספי סוג הנזק :
שחברת יס תגיד את האמת ולא תשקר טכנאי אחד בא אלי לבעיה של רעש ולא 3 ואם הבעיה לא ארקה שיוציאו לי מכתב שהבעיה היא אצלם ושאין להם אפשרות לספק לי שידורים בלי רעש פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך בעניינו של מר הורביץ. תגובה:
מבדיקה שנערכה עולה כי ביקרו בביתו מספר טכנאים של yes על מנת לבחון את ההתקנה בביתו לרבות תקינות ציוד הקצה.

ממצאי הבדיקה מעלים כי ציוד הקצה אשר הותקן בביתו של הלקוח, תקין לחלוטין.

מנהל טכני אזורי שבחן את המקרה, לא מצא כל דופי בהתקנה של yes והופנה את הלקוח לבחון את נושא תקינות החשמל בביתו.



באשר לנושא נציג המענה אשר שוחחו עם הלקוח, אבקש להביע התנצלותנו הכנה על הדברים המתוארים בפנייתה הלקוח. הנושא הועבר לידיעת וטיפול

מנהלי הנציגים על מנת להפיק את הלקחים הנדרשים ולפעול בהתאם לנידרש.



אני מודה לך על פנייתך.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה