פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמינות ואי עמידה בהבטחות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הובטחו לי הבטחות על ידי הנציגים שלהם. בפועל כל פעם ניסו לבטל את ההטבות שהובטחו. בזבזתי המון זמן ועצבים על חוסר האמינות שלהם. שיא השיאים היה כשנאמר לי שהתחייבתי לשנתיים בעוד שבפועל אמרו לי שנה ובשום שלב לא נאמר לי שנתיים. כשצלצלתי להתלונן אמרו כי אין להם אפשרות בכלל להתחייבות לשנה.
כרגע אני מחויבת כבר לבזק ולא יכולה לעשות טריפל של הוט כי אשלם קנס לבזק.
לא יאומן! עושים בדיחה מהצרכנים.
להתנתק מבזק מהתשתית עולה 527 שח קנס. האם אפשר להאמין?
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לyes מיום 19.1.09, בהמשך לפנייתה של הגב' זהבה בנושא מבצע המעודכן במנויה אבקש להשיב בנושא.



חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים ומסלולי צפייה ואינטרנט שונים לקהל לקוחותיה בתנאי הצטרפות טובים במיוחד, כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסוימת, נכון למועד מכתבי זה כל המבצעים המוזלים והאטרקטיביים הקיימים בחברה הנם לתקופה ראשונית בת 24 חודשים לרבות התחייבות להישאר מנוי על שירותינו לתקופה זו (למעט במקרים חריגים וייחודיים).



בנושא התחייבות הגב' הררי לחברתנו, מבדיקה ברשומות המנוי ביום ה-28.12.08 שוחחה הגב' הררי או מי מטעמה עם נציגתנו וביקשה לסיים התקשרותה מול חברתנו לאור תום תקופת מבצע אשר היה מעודכן במנוי עתידית ביום ה-4.1.09, ניתן לה הסבר בגין המבצעים והחבילות הקיימות בחברה לשירותי צפייה ושירותי תשתית האינטרנט בחברת "בזק" . במועד זה סוכם על הסבת המנוי אצלנו למבצע חדש לשירותי צפייה לתקופה מוגדרת בת 24 חודשים ופניית הלקוחה לחברת "בזק" להתחברות למבצע ישירות אצלם.



לאחר תיאום עם הגב' הררי והסבר על תנאי המבצעים, לרבות בחירת חבילות הצפייה על ידה סוכם על הסבת המנוי למסלול החדש להלן תכנית אישית V4I מבצע מוזל ואטרקטיבי לשירותי צפייה, המנוי הוסב למסלול זה בתאריך ה- 28.12.2008 לתקופה מוגדרת בת 24 חודשים וביום ה- 4.1.09 נשלח לביתה של הגב' הררי נספח המבצע באמצעות הדואר.



על פי התיעוד ברשומותינו נציגתנו הביאה לידיעת הגב' הררי במועד סיכום תנאי המבצע כי בכפוף לתנאי נספח המבצע, המבצע הנו לתקופה בת שנתיים לרבות התחייבות להישאר מנוי על שירותינו לתקופה זו.



ברצוני להדגיש, כי שינוי בהרכב חבילת הערוצים המשודרת למנוי או הסבה לתכנית כזו או אחרת,לבקשת מנוי, ובאישורו, הינם מהשירותים הבסיסיים ביותר המסופקים על ידי החברה.



על פי נוהלי yes לקוח קיים המבצע עסקה טלפונית או פרונטלית (המשך התקשרות ולא מבצע הכרות ראשוני) מקבל מידע מפורט באשר לכל תנאי המבצע ומאשר הסבת מינויו למסלול חדש. נספח המבצע נשלח בדואר לביתו לעיון וקריאה .



בנושא הבטחות נציגינו להטבות תוכן ועלויות, כל פנייה של הלקוחה בנושא טופלה בקפידה לרבות בדיקות מקיפות ועידכון הטבה או חיוב/זיכוי בהתאם.











לשירותך בכל עת,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה