פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על מנהלת שירות לקוחות יסמין נושא התלונה:
ממן ענת שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏13 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל התקשרתי לשירות הלקוחות של yes במטרה להתלונן על חיוב שנעשה דרך בזק על אינטרנט למרות שלא כך סיכמתי עם yes.
במטרה לברר מדוע נעשה החיוב הנ"ל ענתה לי "מנהלת"שירות הלקוחות יסמין בין השעות 17:00 - 17:23 כשהיא צועקת, טוענת שלא היו דברים מעולם מדברת בהתנשאות ובמעמד שאינו הולם אדם שמגדיר עצמו "כמנהל" בשירות לקוחות.
אני מרגישה מרומה ונזעמת לנוכח התגובה שלה וצורת הדיבור שלה כלפיי לקוח שמשלם כסף אשר מממן את משכורתה ומספק לה עבודה.
כאשר לקוח מתחבר לחברת yes היחס הוא אדיב אבל אחרי שירות כזה אין לי כלקוחה רצון להשתייך לyes ובמידה וארצה להתנתק אאלץ לשלם קנס.
איפה הצדק????
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אנו מודים לך על פנייתך לחברתנו בעניינה של הגב' ממן.



ראשית ברצוני להודות לגב' ממן, על שהקדישה מזמנה להעלות על הכתב את דבריה, אשר מהם עולה כי yes נהגה שלא בהתאם לציפיותיה.



yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר

והן בתחום השירות גם יחד.



אביע התנצלותי על הרושם שיצרנו אצל הגב' ממן בנושא השרות ללקוח. בחברה הפועלת רבות למען לקוחותיה הן ברמת המוצר והן ברמת השרות

נציגנו מחויבים להעניק ללקוח את השרות הטוב והאיכותי ביותר.



אוכל להבטיח לך כי במקרים בהם yes רואה כי נעשה דבר שאינו ראוי על ידי אחד מעובדיה, היא נוקטת בכל הצעדים הדרושים כדי שאלו לא ישנו עוד.

בהתאם לאמור לעיל, פנייתך הועברה כלשונה למנהלת האישית של נציגת החברה, לטיפולה ולידיעתה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה