פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי אמצעי תשלום נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי איבדנו את כרטיס האשרי ,ולאחר התלבטויות החלטנו לא לחדש אותו. לפני כשבוע קבלנו מכתב ובו הם מבקשים שנשלם עבור החודש האחרון במכתבם הם צינו [במילם אחרות תוכן זה ] אם לא נחדש את ה תשלום דרך כרטיס האשראי נאלץ לשלם 15ש"ח כול חודש עבור הממיר ,ברצוני לציין שביום חמישי שוחחתי עם אחת הנציגות והבהרתי לה את עמדתי הסברתי שזו פעם ראשונה שהודיעו לנו ששינוי אמצעי תשלום כרוך בתשלום נוסף לפני הרבה זמן חשבנו לעבורלהוט ולאחר שבוע שהתחברנו התקשרו אלנו מיס ואף שגרו אלינו נציג בחיר שנתן לנו תנאים טובים מהוט ואף הציע לשלם את קנס הניתוק .ומאז נשארנו עם תנאים שהתאימו לצרכינו .ביום חמישי בקשתי שובר תשלום והנציגה אמרה שבדואר יודיעו לנו כמה לשלם ואף הוסיפה שחבל להילחץ ביום שישי ,תלכו לשלם ביום א' וכך היה היום בעלי הלך בשעה 16 לשלם 259 ש"ח וכאשר הגעתי הביתה ראיתי שניתקו אותי מיס .התקשרתי לחברה ושאלתי לפשר המקרה והנציגה אמרה שמאחר ולא חתמתם על אמצעי תשלום חדש נותקתם ,עניתי בסדר אני מבקשת שיצויין שעד היום עלי לשלם ,פתאום נזכרה הנציגה שאני מפרה חוזה כי עלי לשלם עד ה 24.2.09 אמרתי לה לא אני התנתקתי אלא אתם ניתקתם אותי ,אז מדוע אשלם על שרות שאיני מקבלת? כמו כן מעולם לא דובר על כך ששינוי אמצעי תשלום יגרור חיוב נוסף. כמו כן חברת יס רדפה אחרי שאחזור אליה ולא אני ולכן נציגה הציע לי לבחור באזה אמצעי תשלום שארצה. אז אי אפשר לנתק אותי ולטעון שהפרתי חוזה בנוסף ביום חמישי הנציגה הנחמדה אמרה שלאחר שתשלמי את החוב תתקשרי ואני מאמינה שיוכלו להציעה לך מבצע שיבטל את תשלום הממיר ,כי יש מבצעים כאלה. ,אך היום שהתקשרתי ענתה לי נציגה שעושה טובה אם היא מקשיבה והיא יודעת רק לאיים מה עלי לעשות?

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה