פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה של חברת יס נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30.11 הצטרפתי לחברת יס לאחר שנציגיה יצרו עימי קשר מספר פעמים ושכנעו אותי להתחבר לחברתם.
הנציגה איתה דיברתי הציעה לי חבילה שבין היתר כללה במפורש את הדברים הנ"ל:
1. החזר חודשי של 100 ₪ בחודשיים הראשונים
2. זיכוי מנוי של הורי דרך מבצע "חבר מביא חבר".
לאחר כמספר שבועות הגיע נציג מכירות להורים של אשתי והציע להם הצעה לעבור מהוט ליס,
הוא הציע להם במפורש את הדברים הנ"ל:
3. לכלול את חבילת הספורט במחיר החודשי.
4. לכסות כל קנס שהוט יתנו להם עקב שבירת החוזה (עד 640 ש"ח)
5. לא לשלם כלל על חודש דצמבר.
6. לא לשלם על ממירים והתקנה, כאשר נאמר לנציג המכירות במפורש שיש 4 מכשירי טלוויזיה בבית ובנוסף כאשר הנציג היה בביתם הוא לא הזכיר פעם אחת אפילו את המילה "תשלום על התחברות והממירים".

לאחרונה קיבלנו את החיוב והתברר שהסעיפים שמוזכרים להלן לא קיימו, כאשר אצלי וגם אצל חמתי היו נציגים שונים.
לאחר קבלת החיובים יצרתי קשר מספר פעמים עם נציגי יס לכל הסעיפים הנ"ל ותשובתם הינה כדלקמן:
1. בהתחלה נאמר לי שלא מופיע אצלנו שיש התחיבות כזאת ורק לאחר ששלחתי את הסכם נאמר לי שהם יבדקו את הנושא. בשבוע שעבר יצרתי קשר אם יס לגבי ההונאה של חמתי ושלי ופתאום נאמר לי שאני יקבל זיכוי. (עד היום לא קיבלתי שום זיכוי וכמובן, שנציג יס לא טרח לעדכן אותי בנושא ללא פנייתי).
2. בהתחברות ל יס אמרתי לנציגה לזכאות את החשבון של הורי ב"מבצע חבר מביא חבר" מכיוון שהם אלו שאמרו לי לבדוק את הנושא. עד היום הורי לא קיבלו שום זיכוי, כאשר נאמר לי במפורש ע"י הנציגה שהם יזוכו ב 100 ₪.
3. לאחר החיבור ל יס חמתי התקשרה לנציג הטלפוני של יס והתלוננה שחבילת הספורט חסומה, נאמר לה שהיא צריכה לשלם על כך, לאחר בירור אם איש המכירות נאמר שהחבילה כלולה במחיר והיא חוברה.
4. נכון להיום חויבה ע"י חברת הוט במחיר התנתקות ולא קיבלה שום זיכוי מחברת יס.
6. חמתי חויבה על התקנה וממיר רביעי כאשר הובטח לה ע"י הנציג המכירות שזה יהיה ללא תשלום, לאחר בירור עם הנציגים במשך כל היום נאמר לנו כי נמצא קופון שמגיע לה התקנה ללא תשלום, אך על הממיר היא צריכה לשלם.
אני מוכרח לציין שחמתי לא פנתה לחברת יס והייתה מרוצה מהוט, חברת יס היא זו שפנתה והגיעה לביתה ופשוט הונו אותה.
אני מתכוון להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות ולהעמיד את חברת יס לדין על הונאה שלי ושל משפחתי, כנראה שהונאת הציבור זה חלק מתהליך המכירה של יס.
יחד עם זאת, החלטתי לתת לחברה הזדמנות לתקן את העוול שנגרם ולזכאות את חשבוננו ולנתק אותנו במחברת יס מכיוון שאין בנו שום אמון בחברה זו, מאז התחברות שלנו אנו נמצאים ברדיפה אחר יס שיזכו וינתקו אותנו.
עברו כבר מספר ימים ולא קיבלתי שום תשובה מנציגי יס.
באם לא אקבל תשובה הולמת בימים הקרובים לא אהסס לממש את זכויותיי ולהביא את הנושא לפתרון של גורם אובייקטיבי במדינת ישראל.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי החיוב והתנתקות מחברת יס עקב הונאה והפרת חוזה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 26.1.09, בהמשך לפנייתו של מר טל מיום ה- 19.1.09 בנושא חיובים.



מר טל מתלונן בפנייתו על התנהלות ב 3 מנויים שונים, ותשובתנו היא לגבי המנוי שפרטיו נמסרו בפנייתך.



במנוי של מר טל , תלונתו טופלה בשירות הלקוחות, ומינויו זוכה בסך 200 ש"ח ביום 19.1.09 .



באשר לשני המנויים הנוספים של חמותו והוריו, גם הם טופלו בשירות הלקוחות.



אשמח לעמוד לשירותך במידה ותידרשנה הבהרות נוספות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה