פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף במשך חצי שנה לאחר ניתוק. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
21 בינואר, 2009


לכבוד
נציב תלונות הציבור
א.ג.נ.,
אני פשוט המומה מגודל החוצפה של חברת יס. נראה לי שהם חושבים שאני צריכה לשלם להם משכנתא.
הייתי מחוברת לחברת יס מעל שנתיים ימים וכבר לא הייתי במסגרת ההתחייבות. בתאריך 31.7.08 הייתי צריכה לעבור דירה, ושלחתי ליס פקס שינתקו אותי החל מ-30.7.09, כששאלו אותי אם אינני רוצה להתחבר בדירתי החדשה, הסברתי להם שאני הולכת לגור אצל בן משפחה, וכרגע אין לי דירה שבה אוכל להתחבר. הציעו לי להקפיא את המנוי אולם סירבתי, ואמרתי להם שברגע שאעבור לדירה משלי אצור איתם קשר.
בתאריך 29.7.09 הם ניתקו. התקשרתי לשאול אותם מדוע ניתקו אותי לפני המועד שביקשתי, והם התנצלו והסבירו לי שהיתה טעות ואין מה לעשות, וביקשו סליחה.
לאחר כמה ימים התקשרו אלי מהחברה ושאלו היכן הם יכולים לבוא לקחת את הממירים. נתתי להם את כתובתי והם אמרו שיבואו בתאריך 11.8.08, לקחת את הממירים.
הם לא הופיעו.
בחודש אוגוסט כמובן שלא חייבו אותי. וחשבתי שתם הרומן שלי איתם והם בטח ייצרו קשר נוסף לבוא לקחת את הממירים.
בספטמבר הופתעתי לגלות שחשבון הבנק שלי חויב. בסכום אחר מן הסכום ששילמתי, הסכום היה 209 ₪. התקשרתי אליהם מספר פעמים וכל פעם או שהשאירו אותי על הקו להמתין והתייאשתי, או שאמרו שיחזרו אלי ולא חזרו.
בחודש נובמבר ביקשתי מבן זוגי ליצור איתם קשר. והוא הצליח לדבר איתם יותר מכמה מילים, והם אמרו לו שאני מחוברת ליס, כי לא נותקתי (מה שלא נכון), ומעכשיו הם ינתקו אותי.
ובינתיים אני ממשיכה לשלם להם כל חודש סך של 209 ₪.
ב-19.1.09 יצרתי קשר נוסף עם חברת יס. שוב ביקשתי שיפסיקו לחייב את חשבוני, והיא הבטיחה לי שיחזור אלי נציג שירות וזה יסודר.
היום ה-21.1.09, חזר אלי נציג להפתעתי. כשהסברתי לו את הבעיה הוא אמר שאינו יכול לפתור לי את הבעיה אולם אני מנותקת החל מ-19.1.09, ומה שהוא רוצה ממני זה שאתן לו כתובת כדי שהוא יוכל לבוא ולאסוף את הממירים. שאלתי אותו מה לגבי ההחזר הכספי שלי והוא ענה לי שאני צריכה לפקסס לפניות הציבור של יס והם יבדקו את בקשתי. שאלתי למה הוא זה שחזר אלי ולא נציג פניות הציבור כדי שהבעיה תיפתר סוף סוף. והוא ענה שאני חצופה, כל מה שהוא רוצה זה את הממירים, ואם אני רוצה את כספי חזרה אני צריכה לרדוף אחריו.
כשהשבתי לו בקול רם וביקשתי שיחזרו אלי הם בקשר להחזר הכספי, ויבואו מחר לקחת את הממירים ולא בחודש הבא כמו שהוא רצה. אמר שאני חצופה וטרק לי את הטלפון בפנים.
עד מתי הם מתכוונים לעשות בחשבוני כבתוך שלהם?

תודה רבה לך על עזרתך. ואני מקווה שמישהו ירים את הכפפה ויעקור את חברת יס מן השורש. כי אין לי שום דבר אחר לומר מאשר שהם גוזלים מאנשים.

בכבוד רב,

פאני לוי


Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 25.1.09, בהמשך לפנייתה של הגב' פאני בנושא חיוב ב yes מעבר למועד בקשתה לסיום ההתקשרות מול חברתנו, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.

ביום ה- 29.1.09 שוחחה נציגת פניות הציבור טלפונית עם הפונה, פנייתה טופלה על כל סעיפיה לשביעות רצונה המלאה של הגב' לוי .

בוצע זיכוי במנויה של הגב' לוי בגין חיובים לשירותי הצפייה מעבר למועד בקשתה לסיום ההתקשרות ביום ה-30.7.2008. יתרת הזכות לאחר ביצוע זיכוי זה תושב לחשבונה של המנויה באמצעות אמצעי התשלום שהיה מעודכן במנוי ולאחר השבת ציוד הקצה לרשותנו.

לשירותך בכל עת,

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה