פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ביתר ולצערי חווית הלקוח הגרועה ביותר שחוויתי. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
א,ג,נ.

שלום רב,

בהמשך לתלונתי מס' 30915 באתר זה מתאריך 3.6.2008
ותגובתכם מיום 15.6.2008 .

1) ברצוני לציין כי לא הוחזרו לי כל הכספים המגיעים לי, על כן אבקש בדיקתם בשנית לגבי ההחזרים המגיעים לי כולל ריבית והצמדה .

2) לצערי חברת יס ,מחייבת אותי שוב ביתר וכראות עיניה ומכניסה את ידה לחשבון הבנק הפרטי שלי ומתנהגת בו כאילו היה זה החשבון שלה. למרות מס' לא מבוטל של פניות שלי אליכם ולמרות הבטחות של נציגי שירות מנהלים למינהם ואפילו פנייה לצוות בכיר לחזור אליי עם תשובות עדיין לא קיבלתי מענה הולם לפניותיי.
בתחושתי אני מרגיש כי הינכם מטרטרים בכוונה לקוחות כדי להכניע ולוותר על המגיע לי בהתאם לסיכום שסוכם ביננו.

לסיכום,
1) אבקש לזכות אותי על כל החיובים שחוייבתי בייתר בהתאם ליום הערך כולל ריבית והצמדה.
2) אבקש פיצוי הולם לכל הטרטור שעברתי מולכם במהלך ההתקשרות ביננו עד כה

בכבוד רב,
שלומי

עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 25.1.2009 בעניינו של מר אשכנזי.



בהתאם לרשומות yes נמצא כי מר אשכנזי הצטרף לשירותינו ביום 4.4.2008 בהתאם לתנאי מבצע הכרות ללקוחות חדשים במחיר 219 ש"ח* לחודש למשך שנה אחת בלבד ובהתאם לנספח תנאי מבצע אשר הובאו לידיעתו ולאישורו.



בהמשך לפנייתו ולתשובתנו מיום 4.6.2008 נמצא כי חשבונו של מר אשכנזי זוכה על ידינו ביום 11.6.2008 בסך 438 ש"ח בגין שני חודשי צפייה. כמו כן, ביום 15.6.2008 זוכה בסך 32.57 ש"ח בגין חיוב דמי שכירות לממיר שלישי ובסך 27.81 ש"ח בגין ערוצים.



יחד עם זאת, ביום 25.1.2009 זוכה חשבון המנוי בסך 294 ש"ח בגין חיוב תשתית אינטרנט למשך ששה (6) חודשים וכמוסכם למולו. זיכוי זה יוכל לראות בחשבונית חודש פברואר 2009 אשר תפורסם בתחילת חודש מרץ 2009.



אנו מאחלים למר אשכנזי המשך צפייה מהנה.



נשמח לעמוד לרשומתו בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה