|
|
|
|
|
|
אי הגעת טכנאי שירות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מחברת יס קבעו איתי הגעת טכנאי לתיקון הממיר (לא דולק) התאריך הנקבע ליום ראשון בבוקר עד השעה 10:00 מיותר לציין שחיכיתי חיכיתי אבל אף אחד לא הגיעבשעה 11:45 נאלתי לצאת מביתי מבלי שהגיחע טכנאי. מי משלם לי על אובדן יום העבודה?. היכן השירות ? מדוע לא מתקשרים?
|
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
אני מודה לך על פנייתך מיום 4.2.2009 בעניינו של מר סולרסקי.
בהתאם לרשומות yes נמצא כי ביום 23.1.2009 התקבלה בחברתנו הודעתו של מר אמיר סולרסקי על תקלת צפייה בממיר אחד שבביתו (מתוך ארבעה ממירים קיימים) ותואם למולו מועד להגעת טכנאי שירות ליום 25.1.2009 בין השעות 08:00-10:00
בשעה 08:10 הגיע טכנאי שירות מטעמנו לכתובת המנוי , כפי שמעודכנת ברשומות מערכת החברה והטכנאי נשלח על ידי דיירת במקום בטענה כי הלקוח כבר אינו גר בכתובת זו וניסיונות לאתר את מר סולרסקי טלפונית עלו בתוהו. לאור האמור, עזב טכנאי השירות את הכתובת.
ביום 28.1.2009 בשעה 16:00 הגיע טכנאי שירות מטעמנו לביתו של מר סולרסקי לתיקון הממיר.
אנו מאחלים למר סולרסקי ובני ביתו המשך צפייה מהנה.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
|
פתרון: |
|
|
|