פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים,חיובים אחרי התנתקות, נושא התלונה:
חדד משה חדד שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏09 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי מנוי של יס לתקופה של שנה,כשביקשתי להתנתק פתאום אמרו לי שאני מחוייב לשנתיים,ניסתי להסביר להם שזה לא יכול להיות ,אבל האטומים האלה לא מבינים שום דבר,ברגע שבאים אליהם עם בעיות פתאום הם לא יודעים מה לעשות רק מטרטרים,משקרים,ומנתקים את הטלפון בפנים,היום עם תתקשרו לשירות לקוחות שלהם לוקח להם 20 דקות לענות,אבל ברגע שרוצים להתחבר ליס מרימים את הטלפון מיד,אלה הם אנשים עם מטרה אחת לרמות ולהוליך שולל את הלקוחות במיוחד את אלה שרוצים להתנתק,ולנציג של יס שאמור להתייחס לתלונה זו,שמתי לב שאת\ה מנסים ליפות את פני הדברים ,תפסיקו כבר חושבים שאנו מטומטמים,ואני מקווה שהפרנס שלכם תיפגע ולא יהיה לכם קורת גג,ושתסבלו כל החיים שלכם נבלות שמתאשרים על גבינו,אפסים יום הדין יבוא , לא לסנן להעביר הלאה
כספי,עלבון והשפלה סוג הנזק :
פיצוי כספי,והתנצלות פומבית בטלוויזיה על רמאות שקרים,והתעללות ימח שמכם וזכרכם פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
בהתאם למידע שנמסר בתלונה, לא נמצא כל מנוי ב-yes. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה