פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת יס מפרה הסכם בצורה שיטתית נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
נציג חברת יס (מיקי) ביקר בביתי מספר פעמים ושכנע אותי לחתום על הסכם לקבלת שירותים מחברת יס. הנציג הבטיח הטבות שונות כגון (התקנה חינם, ערוץ נוסף חינם, זיכוי התקנת בזק, זיכוי כספי נוסף ועוד). חוברתי לשירות אך רוב הסיכומים לא בוצעו.
כולל גבייה ביתר, אי זיכוי, אי מתן ערוץ נוסף ועוד. לאחר פניות רבות עולה תמונה עגומה של התכחשות להסכם שנחתם (בכתב) ונסיון להתחמק ממנו בתרוצים שונים.
הטענה הראשית היא כי על טופס ההזמנה שלהם אין הם רואים את ההבטחות שהובטחו ( פיקססתי להם עותק לפי בקשתם אך הם ממשיכים להתכחש).
המצב כרגע הוא שיס מנסה לנהל "משא ומתן" לביטול הההטבות. ראוי לציין כי כמו בתלונות אחרות שקראתי באתר עובד יס שחתם עימי על ההסכם כבר אינו עובד בחברה. אני במצב בלתי אפשרי בו אני נאלץ לבזבז את זמני ולהתחנן שיעמדו בהסכם.
עדכון בהמשך...
עומת נפש, סוג הנזק :
פשוט מאוד - לעמוד בסיכום שלהם פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 4.2.2009בעניינו של מר ברזני.



בהמשך לפנייתך הריני לציין כי נציגת פניות הציבור שוחחה באופן אישי עם מר ברזני וטיפלה למולו בפנייתו ולשביעות רצונו.



אנו מאחלים למשפחת ברזני המשך צפייה מהנה.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה