|
|
|
|
|
|
כספי |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
למרות בקשתי לנתק הכבלים בתום תקופה חויבתי בחיוב יתר פניתי הערתי התנצלו אך יכו אותי ב20 ש"ח בלבד במקום בסכום המלא אותו גבו ממני סך 254 ש"ח
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי מידי ללא שיחות מיותרות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 1.2.09, בהמשך לפנייתו של מר דורון ישראלי מיום ה- 29.1.09 בנושא חיוב כספי.
בשיחתו הטלפונית של מר ישראלי עם נציגנו מר סיימון, סוכם שחשבון המנוי יזוכה עבור החיובים לתקופה שבין 6.12.08 ועד 24.12.08 .
בפועל נערך חישוב שגוי וחשבון המנוי זוכה ביום 5.1.09 בסך 45.85 ש"ח . לאחר בדיקה יזוכה חשבון המנוי בסך 112 ש"ח נוספים, כך שסך הזיכוי לתקופה כאמור הנו 157.85 ש"ח.
אשמח לעמוד לשירותך במידה ותידרשנה הבהרות נוספות.
|
פתרון: |
|
|
|