פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כסף שנגבה ממני שלא בצדק. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד: מר אבי קלפא
מנהל חטיבת הלקוחות של חברת יס
א.נ.

שלום רב,

אני חגית , מספר לקוח: 1449205.
אני פונה אליך בתקווה למצוא מענה, מאחר וכבר זמן רב אני נתקלת ביחס מחפיר מצד הסוכן שחיבר אותי ל"יס", ומצד המחלקה לקשרי לקוחות, שמבטיחים לטפל בתלונתי, ולחזור אלי, אך אינם עושים דבר.
קראתי באינטרנט שאתה, מר אבי קלפה, דואג להצעיד את מערכי השרות של יס למצוינות. ולהתנהלות עם הלקוח בתבונה, סבלנות ורגישות. לכן מצאתי לנכון לפנות אליך כלקוחה, אחרי שכל מאמצי האחרים עלו בתוהו. אני מקווה שבאמצעות פנייה זאת אזכה מצדך לאוזן קשבת וליחס הוגן ומכובד.

בזמן שהייתי מחוברת להוט, התקשר אלי סוכן מכירות בשם צחי, שניסה לשכנע אותי להתנתק מ"הוט" ולהתחבר ל"יס". עוד בטלפון אמרתי לו שאין באפשרותי להתחייב לתקופה מסוימת, מאחר ואני שוקלת לעזוב את הארץ בעתיד הקרוב.
הסוכן הבטיח שלא תהייה שום בעיה וכבר באותו היום התנתקתי מ"הוט" והזמנתי את צחי לבוא ולחבר אותי ליס.

כשצחי הגיע לביתי,חזרתי והדגשתי בפניו שהתנאי היחידי שלי להצטרף ל"יס" הוא שלא אהייה מחויבת לזמן מסוים וכשארצה להתנתק, אוכל לעשות זאת מבלי לשלם קנס על ניתוק. צחי אמר שלא תהייה שום בעיה, הוא אף התקשר למנהל שלו אמר לו שיש לו לקוחה שמבקשת להתחבר ללא התחייבות. ולאחר שסיים את השיחה אמר שקיבל אישור מהמנהל לצרף אותי ללא התחייבות.

להפתעתי, לאחר שבועיים פניתי לשרות הלקוחות כדי לברר את העניין וגיליתי שאני מחויבת לתקופה של שנתיים! כשדיברתי עם צחי בטלפון כדי לברר את העניין, צחי דיבר איתי בצורה מעליבה ופוגעת. הוא שהיה כל כך נחמד ואדיב בזמן שהיה בביתי, שינה את יחסו לחלוטין, דיבר בצורה מאוד לא מכובדת הכחיש שפטר אותי מהתחייבות, אמר שלא היו דברים מעולם, ואף קרא לי שקרנית. בדיעבד התברר לי שהשיחה של צחי למנהל שלו על מנת לקבל אישור הייתה פיקטיבית.
בשיחת הטלפון אמר לי צחי שההתחייבות שלי היא לשנה. (דבר שבמעמד המכירה לא היה ולא נברא!) בשירות הלקוחות נאמר לי שההתחייבות היא בכלל לשנתיים. בעוד שהאמת היא שאני הצטרפתי, רק כשנאמר לי ע"י צחי באופן חד משמעי, שלא משתמע לשתי פנים, שאיני מחויבת לשום תקופה, ושארצה אוכל להתנתק מבלי לשלם דמי ניתוק.

ניסיתי פעמים רבות לדבר עם שרות הלקוחות, ועם המחלקה לקשרי לקוחות, ולהסביר את עמדתי, אך נתקלתי ביחס משפיל ומחפיר. דיברתי עם מנהלים שהבטיחו לחזור אלי, ולבדוק את העניין, אך בפועל לא חזרו.
לאחרונה דיברתי עם מנהלת , שהבטיחה לבדוק את העניין ולא חזרה אלי.
התקשרתי שוב ודיברתי עם מנהלת אחרת בשם מקשרי לקוחות, שדיברה אלי בטון מזלזל ומאשים. לא רק שלא ניסתה להבין את עמדתי, אלא דיברה אלי בטון מתנשא, ומאשים שגרם לי להיות מזועזעת מהשירות הפוגע והמעליב שחברת יס נותנת.

עד עתה נהניתי מאוד מאיכות השידורים והתכנים של יס, אך מצד אחר אני מרגישה מרומה, תחושתי היא שהצטרפתי ל"יס" במרמה גדולה. וזה גורם לי לא לרצות לעולם לקחת חלק במסע שקרים שכזה.
מצער לראות שחברה שמתפארת במתן שירות מצוין מעסיקה סוכן כמו צחי, שלא בוחל בשום אמצעי כדי לקבל את הבונוס שמגיע לו על כל הצטרפות שהוא מחתים.
מצער שחברת יס נותנת שרות פוגע מאשים ומעליב.
ויותר מכל מצער שהצטרפות ל"יס" צריכה להיעשות במרמה.

אני מרגישה פגועה מהיחס המזלזל של סוכן המכירות מחד, וממחלקת קשרי הלקוחות מאידך, כולי תקווה שמכתב זה יפול על אוזניים קשובות. ושאזכה ליחס ולמענה הולם לשם שינוי.
אני סבורה שאדם במעמדך, שמצעיד את חברת יס למצוינות ודוגל בשרות מצוין, צריך לדעת את שעבר עלי מאז שהתחברתי ליס. אני עוזבת את חברת יס כאשר אני מרגישה מרומה ומושפלת.
למרות כל מה שציינתי לעי"ל בתאריך 28/01 נגבו ממני 336 ₪ דמי יציאה! אני רואה זאת כחוסר יושר וחוסר צדק (בלשון המעטה) מצד חברת יס.
אני עתידה לעזוב את הארץ בימים הקרובים, אני פונה אליך ומבקשת בכל לשון של בקשה להשיב לי את כספי שנלקח ממני במרמה.
במידה ואקבל את כספי בחזרה, אשמח להתחבר ליס כאשר אחזור לארץ, ולהמשיך ליהנות מאיכות השידורים והתכנים.
בתודה מראש,

חגית

כספי סוג הנזק :
השבת הסכום שנלקח ממני שלא בצדק לחשבוני בהקדם. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 5.2.09, בהמשך לפנייתה של הגב' חגית מיום ה- 31.1.09 בנושא חיובים.



הגב' חגית התלוננה לאחר חיבורה לשירותי yes , על הבטחות של סוכן המכירות שלא קוימו. ביום 24.6.08 סוכם על שינוי המבצע הקיים למבצע חדש,

עם התחייבות לשנה, והחזר עלות הטבה בסך 399 ש"ח. בתמורה ניתנו הנחות במנוי שסכומן המצטבר 533.80 ש"ח.

הפרש בסך 106 ש"ח לחודש למשך 3 חודשים = 318 ש"ח.

החזר עלות הטבה מהכבלים 90 ש"ח.

הנחה מיוחדת 100 ש"ח.

זיכוי בגין עלות ערוץ הטיולים לחודשיים = 25.80 ש"ח.



לאור האמור, לא נוכל למחול על עלות ההטבה בסך 399 ש"ח.



אשמח לעמוד לשירותך במידה ותידרשנה הבהרות נוספות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה