פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בהמשך לתלונתי נגד חברת י בתאריך 22 לדצמבר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
קיבלתי תשובה נגד תלונתי ליס והתשובה הייתה בדיוק מה שציפיתי, "על הג"ב לפנות למשרד העו"ד" ...ולמה נראה לנציג/ה של יחסי ציבור יס שלא פניתי בוודאי שכן הרי זה הלחם שהם אוכלים כל התביעות כנגד אנשים כמוני, הם (חברת עו"ד שפירא) אנטיפתים לא פחות.ועוד נכתב "אנו שומרים על חסיון לקוח".. איזה לקוח בדיוק כל אותם פראיירים כמוני שבסה"כ רצו להתנתק, כי אצל יס קוראים דברים מאוד מיוחדים כשרוצים להתנתק משום מה ,מס' הטלפון נעלם נשארת להם רק הכתובת של הדירה שעזבת, אליה הם טוענים שהם שולחים מכתבים, רק חבל שאתה כבר לא שם למרות שהם יודעים שעזבת זה לא ממש מעניין אותם.אז אני שילמתי את הקנס (1300 ש"ח)למרות שרציתי מאוד לגשת למשפט כנגד יס אבל פשוט לה היה לי זמן לסחבת הזו. אבל למדתי לקח חשוב לחיים שליס לעולם לא התקרב ולא רק שכל קרוביי ומכריי ישמעו על כך אין ספור פעמים כך שההפסד לקוח יהפך לעשרות למאות ועוד אנשים שיס תפסיד.אם תשובות כאלו מצד יס עדיף לא לקבל תשובה כלל זה בדיוק כמו ההתעלמות בטלפונים .מדברים על מה שלא קשור. אז לכל מי שקורא תלמדו מטעויות של אחרים.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 4.2.09 בהמשך לפנייתה השנייה של הגב' שרית בתגובה לתשובתנו אליך מיום ה- 25.1.09 , אבקש להשיב בנושא.



תשובתנו הקודמת נבדקה ביסודיות ועל כן ברשותך אשיב בנושא.

ברצוני לחזור ולהבהיר, כי החברה פועלת בהתאם לנוהלים, ובכפוף לכל דין.

בתגובתנו מיום 25.1.09 הועברה התייחסותנו והוסבר כי הטיפול במנוי של הלקוחה הנו בידי בא כוחנו, עו"ד שפירא ואין באפשרותנו לתת פרטים באשר להתנהלות מול הלקוחה. לאור האמור לעיל, תשובתנו נותרה בעינה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה