פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא כדין-אוזניים אטומות נושא התלונה:
בוזגלו סלבי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏02 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מנחם בגין 8נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי לחברת יס ביולי 2007 באמצעות נציג שהגיע הביתה.
קיבלתי את כל פירטי ההתקשרות וביקשתי שירותי טלוויזיה בלבד.
נציג השאיר מכשיר שנקרא יס מקס-באמצעותו ניתן להקליט תוכניות
אמרתי לו שאין לי צורך במכשיר =שאני לא רוצה אותו בביתי ובוודאי שאני לא משלמת על כל חיוב הכרוך בנוכחותו אצלי
זה לא עזר הוא אמר שזה מתנה לחודשיים ויש אפשרות להודיע מראש ואז באים לקחת את המכשיר ללא שום עלות נוספת
מנקודה זו ואילך מתגלגל סיפור של הונאה חיוב כוזב גזילה ומערכת שקרים- אין קשר בים האחראים לשירות הלקוחות לשירות הטכני בשטח .תיאמתי עם שירות הלקוחות מספר פעמים שיבואו לקחת את המכשיר-לא רק שלא באו ולא התקשרו וני בזבזתי זמן יקר להמתין להם אלא שגם חייבו אותי על שמוש חודשי במכשיר
שיחות טלפון ומכתב לשירות לקוחות לא הועילו דבר הם בשלהם היו אצלך ולא היית בבית
בשלב מאוחר יותר זיכו חלקית על דמי השימוש -אבל אני נשארתי מאוכזבת ולא מרוצה מהשירות וחיכיתי לסוף תקופת ההתקשרות כדי שלא יחייבו אותי בעמלות יציאה טרם זמן
במקביל לאחר הרבה שיחות טלפון הגיעו סוף סוף ולקחו את המקסכ-3חודשים לאחרשחייבו את השימוש בו .
כעסתי מאוד -ולאחר שיחות טלפון נוספות זיכו את חשבוני לאחר הסכמה שאכן חייבו שלא בצדק אבלללללללללללללללללל-פלא
לאחר סיום חוזה ההתקשרות הופיע חיוב בס"כ 599 שקלים
על יציאה מההתקשרות טרם סיום החוזה
1.איך יתכן שחוזה ההתקשרות לשירותי הטלווזיה הסתיים ביולי 2008 אבל חוזה ההתחייבות עם המכשיר שלא יכול לעבוד ללא שירותי הלווין חתום עד יולי 2009.לא די שלא לקחו את המכשיר ממני שלא רציתי בו אלא החתימו אותי במרמה על חוזה לשנתיים רק עם הקס ואילו את שירותי הטלווזיה חתמתי לשנה בלבד =זה בתחום הפלילי.
בנוסף לא רק שנגרם לי עוול- ובזבזתי שעות וימים להמתין שיקחו את המכשיר -כשכבר לקחו אותו בעצם לטענתם היפרתי חוה ולכן אנימשלמת על עלות המתנה
הרצחת וגם ירשת-יש גבול לאטימות.
מספר האשראי שלי נמצא אצלם ולמרות שהודעתי מראש שאין להם זכות לחחיב בכנס זה הם פעלו ללא הסכמתי וחייבו את חשבוני
לטיפולכם המהיר
אם לא יהיה לי זיכוי מיידי של 599 שקלים
אני אפנה לטיפול משפטי שיעלה לחברת יס הרבה יותר
ולאף אחד ממקורבי לא אמליץ יותר לקבל מהם שירות
עלוב ברמת הנציג ועד לרמת האחראים לשירות
תתביישו לכם
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 4.2.09, בהמשך לפנייתה של הגב' סילבי בוזגלו מיום ה- 3.2.09 בנושא חיוב כספי.



לאחר עיון מחודש ברשומות המנוי, בוטל חיוב עלות ההטבה בסך 599 ש"ח . ההחזר יבוצע ביום 12.2.09 לאמצעי התשלום המעודכן במנוי.



אשמח לעמוד לשירותך במידה ותידרשנה הבהרות נוספות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה